مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =

ارائه انواع زهر مایع عقرب صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

از فواید زهر عقرب برای درمان مالاریا بشنویدتوزیع عمده زهر مایع عقرب صادراتی

قیمت خرید زهر مایع عقرب صادراتی در ایران با توجه به کیفیت محصول و نوع بسته بندی آن متفاوت خواهد بود. عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار هستند. شیوه جمع آوری زهر عقرب بیابان بسیار سخت است هم چنین روش های نگهداری از آن نیز سخت می باشد. همین موارد باعث شده که قیمت زهر عقرب گران باشد. زهر عقرب اصل در مجموعه زهرینه با قیمتی مناسب به فروش می رسد. زهر عقرب دورویه جنبه دارویی دارد و البته به عنوان سم دارویی شناخته شده است.

ارائه انواع زهر مایع عقرب صادراتی

از فواید زهر عقرب برای درمان مالاریا بشنوید

از فواید زهر عقرب برای درمان مالاریا بشنوید عقرب یا کژدم یکی از خطرناکترین گونه های بندپایان است که نیش آن در دمش می باشد. عقرب ها که انواع گوناگونی دارند بیشتر در آب و هوای گرم زندگی می کنند. انواع عقرب ها ۸ پا دارند و نیش آن ها فوق‌العاده خطر ناک و زهر آگین است.

حتی بعضی از زهر های آن ها می تواند انسان را به کشتن دهد. زهر عقرب که در انواع مختلفی مانند: زهر عقرب سیاه، زهر عقرب زرد و زهر عقرب بیابان می باشد، یکی از گران‌ ترین و مهم ترین مایع در دنیا می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. هر لیتر از این زهر ها میلیون ها دلار ارزش دارد و قیمت گذاری می شود.

کسانی که زهر عقرب را می گیرند افرادی هستند که در این کار تخصص دارند و افراد معمولی به هیچ عنوان نباید اقدام به گرفتن این زهر کنند. جهت گرفتن زهر، باید عقرب ها یکی یکی زهر گیری شوند. تقریباً از هر کدام از آن ها حدوداً دو میلی گرم زهر گرفته می شود، بنابراین زهر گیری بسیار زمان بر است. این شغل یکی از سخت ترین شغل ها محسوب می شود زیرا افرادی که در این کار مشغول هستند، همیشه در معرض خطر نیش هستند.

توزیع عمده زهر مایع عقرب صادراتی

توزیع عمده زهر مایع عقرب صادراتی زهر عقرب خالص کاربرد های فراوانی دارد، دانشمندانی که روی این زهر تحقیق کرده اند معتقدند که برای درمان خیلی از بیماری ها می توان از آن استفاده کرد. در داخل زهر انواع عقرب ماده‌ای برای تشخیص تومورهای سرطانی وجود دارد.

از زهر عقرب در بسیاری از کشور های جهان برای درمان برخی از بیماری ها از جمله مشکلات استخوانی نیز استفاده می شود. در کشور خودمان ۶۰ گونه عقرب وجود دارد که زهر برخی از آنها پراهمیت و پرفروش می باشد.

تقریباً چهار نوع از زهر عقرب ایرانی بسیار کاربردی و ارزش مند هستند. هم چنین در این شغل آموزش هایی وجود دارد که به افراد جهت آموزش برای شناسایی عقرب ها و و تشخیص نوع آن ها داده می شود.

همین طور آموزش های لازم برای صید عقرب و پرورش آن و مهم تر از همه زهرگیری ارائه می شود. از زهر عقرب برای ساخت پادزهر و بسیاری از دارو ها جهت درمان بیماری هایی مانند: روماتیسم و دیابت بهره می برند. این پروسه در موسسه های معتبر ساخت دارو توسط دارو سازان انجام می پذیرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید