مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =

بهترین فروشنده زهر عقرب گاردیوم پرورشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور از زهر عقرب گاردیوم پرورشی چیست؟مرکز صادرات زهر عقرب گاردیوم پرورشی

بهترین فروشنده زهر عقرب گاردیوم پرورشی را در بسته بندی های کاملا وکیوم شده و در اندازه های مختلف عرضه می کند. از آنجا که بیشترین مشتریان زهر عقرب را شرکت های داروسازی تشکیل می دهند، فروش بیشتر به صورت عمده انجام می شود تا شرکت های داروسازی بتوانند نیاز خود را یکجا و با هزینه کمتری تامین کنند.

امروزه برای آنکه عرضه سریع تر انجام شده و فروش بدون واسطه صورت گیرد، ارائه زهر عقرب پرورشی به صورت کاملا غیرحضوری انجام می گیرد. در این روش خریداران می توانند بدون حضور در محل و تنها در صورت دسترسی به اینترنت خرید خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهند. در سایت ما بهترین نوع زهر عقرب گاردیوم ارائه شده است.

بهترین فروشنده زهر عقرب گاردیوم پرورشی

منظور از زهر عقرب گاردیوم پرورشی چیست؟

منظور از زهر عقرب گاردیوم پرورشی چیست؟

همانطور که می دانید عقرب ها انواع مختلفی دارند. در این میان عقرب گاردیوم به عنوان کشنده ترین نوع عقرب در جهان شناخته می شود. زادگاه این عقرب در ایران و استان های جنوب و جنوب غربی به خصوص خوزستان می باشد.

زهر این عقرب به گونه ای است که به محض گزیدگی، وارد خون شده و فرد را در کوتاه ترین زمان از پای در می آورد. در شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز و دزفول گزیدگی توسط این عقرب به خصوص در فصول گرم سال فراوان گزارش می شود.

مهمترین علایم عقرب گزیدگی به وسیله عقرب گاردیوم پرورشی، تغییر رنگ ادرار از زرد به قرمز می باشد. در کنار این علامت، علایم دیگری چون تهوع شدید، سردرد، تشنج و اختلال شدید در سیستم عصبی مغز انسان هم گزارش شده است.

زهر عقرب زرد یا گاردیوم از غلظت بالایی برخوردار بوده و بیشترین مصرف را در داروسازی و برای ساخت داروهای سرطانی دارد.

مرکز صادرات زهر عقرب گاردیوم پرورشی

مرکز صادرات زهر عقرب گاردیوم پرورشی

مرکز صادرات زهر عقرب گاردیوم پرورشی را در بسته بندی های گرمی به خریداران خارجی عرضه می کند. همانطور که می دانید ایرانی یکی از کشورهایی بوده که سمی ترین نوع عقرب ها در مناطق مختلفی از آن زیست می کنند. لذا تهیه و تولید زهر عقرب در ایران سابقه ای طولانی دارد.

صادر کنندگان ایرانی زهر عقرب اصل را به بسیاری از کشورهای جهان ارسال می کنند. چون زهر عقرب ایران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و غلظت مناسبی دارد، مشتریان خارجی زیادی برای خرید آن تمایل نشان می دهند.

مرکز صادرات با هدف توسعه صادرات، با بازاریابی حرفه ای توانسته است کشورهای هدف را به خوبی شناسایی و زهر عقرب تولید شده را در بسته بندی های کاملا بهداشتی صادر نماید.

حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی و صحبت با مذاکره کنندگان خارجی و متقاعد کردن آنها به خرید زهر عقرب از ایران سبب شده کشور ارزآوری بسیار خوبی از راه صادرات این ماده گرانقیمت و شفابخش به دست آورد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید