مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =

توزیع برترین زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

آنچه در این مقاله می خوانید...

تشخیص سرطان پوست به کمک سم عقرببررسی مراکز عرضه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

عقرب آندرکتوس کراسیکودا، اندازه این عقرب 50 میلی متر است و دم مستقیم و مستقیمی دارد. بدن قهوه ای تیره و در بعضی موارد سیاه است. لبه های دندانه دار در بیشتر قسمت های پشت شکم و تعداد زیادی موی کوتاه و سیاه در قسمت های مختلف شکم و سایر اندام ها وجود دارد. چنگال های بزرگی دارد که در ابتدا بسیار قدرتمند هستند. آنها اغلب بی ادب و ترسناک به نظر می رسند. شرکت ما توزیع برترین زهر عقرب آندرکتوس کراسیکودا را برعهده دارد که می توانید برای خرید به وب سایت ما مراجعه کنید.

توزیع برترین زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

تشخیص سرطان پوست به کمک سم عقرب

تشخیص سرطان پوست به کمک سم عقرب دانشمندان تکنیک جدیدی را توسعه داده اند که از نسخه بهینه شده ترکیبات زهر عقرب پرورشی برای تصویربرداری دقیق از تومورهای مغزی استفاده می کند. یک تیم تحقیقاتی در مرکز پزشکی Cedars-Sinai در ایالات متحده یک ترکیب مصنوعی به نام پودولریستید (BLZ-100) ، پپتیدی که در زهر عقرب یافت می شود ، ایجاد کرده اند. این ترکیب مصنوعی غیر سمی است و به جراح اجازه می دهد با اتصال دقیق آن به سلولهای سرطانی ، محل و اندازه تومور را با دقت بیشتری مشاهده کند.

محققان در این پروژه همچنین یک رنگ فلورسنت به BLZ-100 اضافه کردند که در زیر لیزر مادون قرمز می درخشد تا هنگام چسبیدن مواد به سلول ها ، با دوربین مادون قرمز با دقت بالا بتوان آن را به خوبی تشخیص داد. . محققان این تکنیک جدید را در 17 بیمار مبتلا به گلیوم ، از سلولهای گلیایی که مسئول تشکیل اسکلت مغز و محافظت از سلولهای عصبی هستند ، آزمایش کردند.

گلیوما در بافت مغز رشد می کند و به دلیل فشار وارد شده بر قسمتهای مختلف آن خطر مرگ را به همراه دارد. علاوه بر این ، تشخیص تومور از بافت های طبیعی مغز بسیار دشوار است. گیوم ، که یک سوم کل تومورهای مغزی را تشکیل می دهد ، اغلب به روش های سنتی مانند پرتودرمانی و رادیوتراپی پاسخ نمی دهد ، بنابراین تشخیص و برداشتن مناسب تومور احتمالاً تنها راه نجات بیماران است.

در این آزمایش ، محققان گلیوم را با دوزهای مشخص BLZ-100 به بیماران تزریق کردند که در تشخیص تومور بسیار مثر بود و همچنین هیچ عارضه ای بر سلامتی آنها نداشت. طبق گفته این تیم ، ترکیب BLZ-100 در تشخیص سایر تومورها نیز موثر خواهد بود. زهر عقرب خالص حاوی پروتئین و پپتید هایی است که وقتی از ترکیبات دیگر جدا شده و به طور جداگانه آزمایش شود ، می تواند به غشای سلول سرطانی متصل شود.

این عمل می تواند به طور بالقوه از رشد و شیوع بیماری جلوگیری کند. پان و دیگران می گویند برخی از مواد موجود در این ترکیبات ممکن است عوامل ضد توموری مثر باشند. با این حال ، تزریق آنها به بیمار به تنهایی ممکن است عوارض جانبی داشته باشد.

بررسی مراکز عرضه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

بررسی مراکز عرضه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا مشتریان و خریداران محترم می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت ما از بررسی مراکز عرضه زهر عقرب آندرکتوس کراسیکودا مطلع شوند زیرا مجموعه ما یکی از برترین مراکز عرضه زهر عقرب می باشد و این نوع زهر را با قیمت مقرون به صرفه نیز به سراسر کشور و حتی به کشورهای خارجی نیز صادر می کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید