مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

تولید کنندگان زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات زهر عقرب مزوبتوس اپئوس پرورشیخرید انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

زهر عقرب مزوبتوس اپئوس جزئی از ارزشمند ترین زهر های موجود در جهان و کشور ما است، این نوع زهر عقرب در عین پرکاربرد بودنش بسیار سمی و کشنده است.

تولید کنندگان زیادی مشغول پرورش و تولید این نوع زهر عقرب هستند که در این میان امکان دارد کلاهبردارانی با تولید زهر غیر اصل و صنعتی فعالیت کنند.

مجموعه ما در زمینه تولید و فروش این نوع زهر عقرب فعالیت میکند، اولویت اول ما کیفیت اصل و قیمت مناسب است.

تولید کنندگان زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

مشخصات زهر عقرب مزوبتوس اپئوس پرورشی

مشخصات زهر عقرب مزوبتوس اپئوس پرورشی زهر عقرب پرورشی دارای مشخصاتیست که هر خریدار باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشد تا بتواند زهری اصل خریداری کند.

زهر این نوع عقرب بیشتر به رنگ زرد است و به همراه بوی زننده ای است،بسیار رقیق است و هیچ ناخالصیی در آن یافت نمیشود، این نوع زهر بسیار قیمت بالایی دارد و باید به قیمت های پایین آن از لحاظ اصل بودن شک کرد. زهر عقرب مزوبتوس بسیار سمی و کشنده است و اگر گزیدگی صورت بگیرد میتواند بسیار جدی باشد، این سم میتواند موجود زنده را به مرگ برساند یا با تاثیرات بر روی مغز و کشتن سلول های مغذی باعث فلج شدن بدن یا سکته مغزی و قلبی می‌شود.
زهر عقرب مزوبتوس اپئوس بسیار کاربرد دارویی فراوانی در صنعت داروسازی و یا طب سنتی دارد، قدیم برای تولید آفت کش ها و برطرف کردن شته گیاهان کشت شده از طریق زهر عقرب آفت کش تولید میکردند، و همینطور طب سنتی در عرصه داروسازی چه در گذشته چه در حال حاضر از آن برای پادزهر ها، برطرف کننده عفونت، داروهای مسکن و … استفاده میشود. معمولا این نوع عقرب در استان های یزد،اصفهان،مرکزی،بوشهر و کرمانشاه به میزان زیادی یافت میشود و گزارش های گزیدگی و فوت در این استان ها بیشتر است.در ایران حدود ۶۰ نوع عقرب و زهر عقرب وجود دارد که در این میان زهر ۴ نوع از این عقرب ها بسیار ارزشمند است.

خرید انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

خرید انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس خرید زهر عقرب از مکان های متفاوت امکانپذیر است، اما خریداران عزیز باید توجه کنند زهری که دریافت میکنند کاملا اصل باشد چون زهر عقرب خاصیت اصلی آن فقط در زهر اصلی آن یافت میشود و با فعالیت های صنعتی و کاهش خالصیت آن خاصیت زهر عقرب هم از بین میرود.

مجموعه ما هدف خود را رضایت مشتریان عزیز قرار داده است و با پرورش و تولید انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس کاملا خالص قصد دارد زهر عقربی با قیمت کاملا مناسب و منصفانه را به شما خریداران عزیز ارائه دهد.

شما میتوانید با خریدی آسان و مطمعن و استفاده از این محصول اطمینان خاطر را به خود هدیه دهید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید