مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

خرید عمده زهر عقرب دم سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

از خواص زهر عقرب چه می دانید؟فروش مستقیم زهر عقرب دم سیاه

در این نوشتار نگاهی اجمالی خواهیم داشت بر خواص انواع زهر عقرب و با نحوه کسب درآمد از فروش و خرید عمده زهر عقرب دم سیاه آشنا خواهیم شد.

خرید عمده زهر عقرب دم سیاه

از خواص زهر عقرب چه می دانید؟

از خواص زهر عقرب چه می دانید؟ این مایع ارزشمند دارای خواص بسیار زیادی است، از جمله خواص دارویی آن اینست که می توان از آن برای درمان بیماری هایی همچون دیابت استفاده کرد. از کاربردهای دیگر این ماده ارزشمند ساخت پادزهر است.خواص زهر عقرب بیابانی در بخش کشاورزی بسیار ارزشمند است از جمله می توان برای نابودی آفات کشاورزی و از بین بردن حشرات بدون استفاده از روش های شیمیایی استفاده کرد که این امر منجر به حفظ محیط زیست خواهد شد و به سایر موجودات زنده آسیبی نخواهد رسید.تشخیص سرطان رحم،درمان بیماری مالاریا،درمان برخی از تومورها از خواص دیگر زهر عقرب می باشد. عقرب سیاه یکی از انواع عقرب می باشد که به دلیل ویژگی هایی که در ترکیبات آن وجود دارد مورد توجه است. ترکیبات زهر این نوع عقرب مایعی بی رنگ و شفاف و حاوی مواد پروتئینی است که در درمان سرطان کاربرد زیادی دارد.

فروش مستقیم زهر عقرب دم سیاه

فروش مستقیم زهر عقرب دم سیاه از آنجایی که مقدار کمی سم از هر عقرب بدست می آید و نیز خواص فراوان آن، یکی از منابع پرسود کسب درآمد پرورش عقرب و فروش زهر آن به مراکز پزشکی، کشاورزی و سایر مراکز می باشد.برای سرمایه گذاری در این حوزه ابتدا باید تحقیقات گسترده ای از افرادی که تجربه موفق در این زمینه داشته اند بعمل آید و طرح های توجیهی مختلف مورد بررسی قرار گیرد و سپس با آگاهی و اطلاعات کافی وارد این حوزه برای کسب درآمد شد.
یکی از مشتریان اصلی زهر عقرب دم سیاه مراکز فعال در حوزه داروسازی می باشند که از سم عقرب برای تولید پادزهر و سایر فراورده های دارویی استفاده می کنند. عقرب های نواحی خشک ایران کشنده تر از نواحی شمالی کشور می باشند که پادزهرهای ساخته شده با توجه به نوع عقرب متفاوت است.یکی دیگر از راه های کسب درآمد در این حوزه صادرات زهر عقرب می باشد که بسیار پرسود است و به چرخه اقتصادی کشور نیز کمک شایانی خواهد کرد. خرید و فروش زهر عقرب به شکل گرمی، لیتری، تازه و یا خشک انجام می شود و باید از مراکز معتبر اقدام به خرید کرد تا نمونه با کیفیت آن بدست آید .فروش زهر عقرب بصورت حضوری و غیرحضوری انجام می گیرد. برای اینکه در دام افراد سودجو نیفتید حتما قبل از هر اقدامی از مشاورین فعال و مورد اعتماد در این حوزه کاری مشورت بگیرید و بهترین تصمیمات را در مورد نحوه فعالیت و میزان سرمایه گذاری و ریسک ها و مزایای این فعالیت اطلاعات کافی را دریافت کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید