مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

شرکت توزیع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی عالی درباره انواع زهر عقربفروش بهترین زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس

عقرب یکی از گونه های بند پایان است که نیشی در دم پیچ خورده ی خود دارد. بیشتر در مناطق گرم زندگی میکند. و انواع مختلفی دارند که همگی آن ها ۸پا دارند و نیششان زهر آگین است و کشندگی زهر ها با هم فرق نیز می کند. اغلب در شب ها مشغول به شکار هستند و روزها در زیر سنگ ها و زیر سایه به سر می برند. زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس یکی از کشنده ترین سم هاست. زهر عقرب زرد فواید بسیاری دارد و با دانش و مهارت بالا استخراج می شود. زهر عقرب اصل، را دانشمندان کشور برای درمان بیماری ها به کار می برند.

شرکت توزیع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس گرمی

نکاتی عالی درباره انواع زهر عقرب

نکاتی عالی درباره انواع زهر عقرب عقرب ها برای استفاده از غذای خود ،طعمه را با آرواره هایشان خرد می کنند سپس با استفاده از آنزیمی که ترشح می کنند آن را به صورت مایع در اورده و می خورند. غذا خوردن عقرب حتی ممکن است ۲۴ساعت طول بکشد، در دنیا ۲۰۰ نوع عقرب وجود دارد که نیش تنها ۲۰ مرد از آن ها کشنده است‌.در ایران ۳ مورد خطرناک ثبت شده که کشندگی بالای نیز دارد که به ترتیب به نام های، همی سکورپیوس لپتوروس، کمپسوبوتوس ماتهیزنی، آندرکتونوس کراسیکودا، به ثبت رسیده اند و بیشتر در مناطق جنوبی و نواحی گرم و خشک یافت می شوند و مکانیزم عمل زهرشان به صورت تخریب کردن گلبول های قرمز خون صورت می گیرد و با لخته شدن خون در رگ ها موجب مرگ قربانی در صورت درمان نکردن می شود.

از زهر عقرب، دارویی برای آرتروز رماتیسم و سرطان استخوان تولید می شود که کارایی بالایی نیز دارد. شایان به ذکر است که زهر تمامی عقرب ها مفید نیستند و هنوز دانشمندان در حال بررسی و مطالعه می باشند.

از زهر عقرب ها برای تسکین درد استفاده می شود، همچنین در جراحی های قلب و پیوند می توان از آن نیز بهره گرفت که ریسک شکست و عدم پذیر پیوند را بسیار کاهش می دهد. خبر خوب برای کشاورزان این است که از سم عقرب به عنوان آفت کش طبیعی برای گیاهان استفاده می شود که سازگاری بالاتری نسبت به آفت کش های شیمیایی دارند.

عقرب ها به دلیل داشتن بدن باریک و تختی به آسانی از میان تخته سنگ ها و شیار های باریک عبور می کنند و تا تاریک شدن هوا منتظر می مانند. سم ان در انتهای دم پیچ خورده شان قرار دارد و در صورت حمله سم خود را تزریق می کنند.

فروش بهترین زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس

فروش بهترین زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس را از مراکزی که به صورت معتبر مشغول به کار هستند را می توان تهیه کرد به صورتی که به کیفیت و اصالت ماده خریداری کرده اطمینان حاصل فرمود انواع زهر ایرانی از نظر کیفی و کمی ممتاز است و به صورت عمده نیز به فروش می رسد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید