مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

عرضه انواع زهر عقرب کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

زهر عقرب در داروسازی کاربرد داردشرکت وارداتی انواع زهر عقرب کوچک

عقرب موجوداتی از گروه بند پایان هستند که در انتهای دم خود زهر کشنده ای دارند.این موجودات روزها آرام در گوشه ای هستندو شب ها به دنبال شکار می روند پوست خشک و مقاومی در برابر حرارت و گرما دارند و در کویر ها و مناطق گرم زندگی می کنند زهر عقرب کوچک خواص بیشماری دارد و امروزه از آن برای درمان بیماری های زیادی استفاد می کنند این زهر را به عنوان پادتن به بدن فرد بیمار تزریق می کنند و برای انواع سرطان ها مفید می باشد برای خرید و همچنین مطالعه در مورد آن ها می توان به سایت های اینترنتی رجوع کرد.

عرضه انواع زهر عقرب کوچک

زهر عقرب در داروسازی کاربرد دارد

زهر عقرب در داروسازی کاربرد دارد زهر عقرب مایع شفاف بیرنگی است که از بدن این موجودات ریز و کشنده گرفته می شود و برای درمان خیلی از بیماری ها به کار گرفته می شود همچتین از این زهر در دارو سازی استفاده می گردد. زهر عقرب 100% خالص را می توان از پرورش‌گاه های عقرب تهیه کرد افرادی که مهارت این کار را دارند زهر را از بدن این عقرب ها گرفته و جمع آوری می کنند و آن را در سایت های معتبر معرفی و به معرض فروش می گذارند.

زهر عقرب بسیار گران است و در بازار های جهانی محبوبیت زیادی دارد وآن را به صورت گرمی به فروش می رسانند کشور ایران تولید کننده این زهر پر خاصیت است و زهر عقرب ایرانی بسیار پر طرفدار می باشد که به صورت مایع و پودر شده به فروش می رسد. خرید این زهر رامی توان از طریق سایت های معتبر دنبال کرد و بهای کمتری را برای این محصول پرداخت کرد و آن را بدون صرف زمان درب منزل تحویل گرفت.

شرکت وارداتی انواع زهر عقرب کوچک

شرکت وارداتی انواع زهر عقرب کوچک این زهر را در بازار های جهانی به فروش می رسانند و عمده صادرات آن مختص کشور خودمان است و زهر عقرب ایرانی همه جا از محبوبیت زیادی بر خوردار است زهر عقرب بسته بندی شده را برای صادرات آماده می کنند و از طریق سایت های اینترنتی سفارش این کالا را ثبت می کنند.

کشورهای همسایه ایران مانند پاکستان نیز تولید این زهر را انجام می دهند.و به کار پرورش عقرب روی آورده اند برای پرورش این عقرب ها نیاز به محیط تاریکی می باشد که کف آن را شن بریزند و همچنین آب هم در آن باشد و عقرب می تواند بچه های خود را به دنیا بیاورد که تعداد نسبتا زیادی هستند و تا حدود ۹۰ عدد می رسد کار پرورش عقرب نیازمند جای زیادی نبوده و فقط کسانی می توانند پرورش دهند که ظرافت کار و زهر گیری این حشره را بلد باشند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید