مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

عرضه عمده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی عمومی درباره انواع زهر عقربتوزیع کنندگان زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

عقرب ها جانوران بند پایی می باشند که در حالت ظاهری برای انسان خطرناک می باشند به طوری که در در علم پزشکی از همین جانور خطرناک دارو های مفید تولید می کنند و گروه زیادی از افراد به پرورش عقرب پرداخته اند . زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا را نیز باید از مراکز پرورش عقرب تهیه کنید زهر این عقرب از طریق پرورش دهندگان این جانور به صورت عمده به بازار عرضه می شود .

عرضه عمده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

اطلاعاتی عمومی درباره انواع زهر عقرب

اطلاعاتی عمومی درباره انواع زهر عقرب زهر عقرب به طور کلی در علم پزشکی از ارزش زیادی برخوردار می باشد عقرب ها دارای هشت پا و دارای زهری سمی می باشند زهر بعضی از این نوع جانور خطرناک می باشد این جانوران به طورکلی در روز در جاهای تاریک پنهان می شوند رنگ بیشتر عقرب ها زرد متمایل به قهوه ای ، سیاه و خاکستری می باشد .

این جانوران غذای خود را نیش زده سپس به وسیله آرواره هایشان آن را خرد کرده و توسط آنزیمی که تولید می کنند آن را به صورت مایع در می آورند و سپس استفاده می کنند عقرب ها غذای خود را به صورت مایع می خورند در دنیا حدود 200گونه عقرب وجود دارد که حدود 20 نوع آن ها دارای سم کشنده می باشند و 3 نوع از این عقرب های کشنده در ایران زندگی می کنند این سه عقرب سمی ایرانی :

1- همی سکورپیوس اپتوروس :عقربی به رنگ زرد می باشد که در نواحی جنوبی بیشتر دیده می شود.

2- عقرب کمپسوبوتوس:این عقرب دارای رنگ زرد آجری می باشد و در نواحی جنوبی مخصوصا خوزستان می باشد.

3- عقرب آندرکتونوس کراسیکودا :این عقرب از دو نوع دیگر بزرگ تر و دارای رنگ سیاه می باشد و در بیشتر نقاط ایران یافت می شود .

عقرب های دیگری از قبیل عقرب دم سیاه ، عقرب دم پهن ، عقرب چنگال پهن کروگلوی ، عقرب آسیایی کوچک و..می باشد.

زهر این عقرب ها دارای خاصیت دارویی زیادی می باشد و کاربرد بیشتر این ها به خاطر پروتئین های مشابه ای که دارند برای بیماری هایی از قبیل مسکن درد ، سرطان ها ،بیماری مالاریا ، دردهای روماتیسی و..می باشد این زهر ها بیشتر به صورت زهر عقرب خشک به بازار عرضه می شود چون زهر عقرب خشک دارای ماندگاری بیشتر می باشد .

توزیع کنندگان زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

توزیع کنندگان زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا مرکز توزیع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا باید این مایع بی رنگ و شفاف را از پرورش دهندگان این محصول به صورت پلمپ شده و یا خشک شده تهیه کنید تا برای جان انسان ضرری نداشته باشد البته برای استفاده از این زهر در علم پزشکی نباید ناخالص داشته باشد تا از کارایی آن کم نشود .

زهر عقرب خالص بدون رنگ و شفاف می باشد اگر خرید این زهر برای کسانی امکان پذیر نبود می توانند آن را از طریق سایت های اینترنتی معتبر خریداری کنند عرضه کنندگان زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا سعی دارند زهری با کیفیت را برای جلب رضایت مشتریان به بازار فروش عرضه کند .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید