مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

عرضه مستقیم زهر عقرب گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی در خصوص زهر عقرب هوتننتوتاسالسیمراکز تولید انواع زهر عقرب گرمی

عقرب هوتنتوتا سالسی که به آن اوتنتوتا سولسئی نیز گفته می شود گونه ای از عقرب است که در کشور های سوریه، عراق، ترکیه، ایران و افغانستان پراکندگی دارد و در کشور ما ایران پراکندگی این نوع عقرب در نقاط کوهستانی و با ارتفاع میانگین ۲۰۰۰ متری است که در حدود ۲۳ استان را در بر می گیرد.

اما همانطور که ممکن است شنید باشید از زهر عقرب گرمی در صنایع دارویی استفاده های فراوانی می شود ک در ادامه مطلب بیشتر به معرفی و توضیح آن می پردازیم.

عرضه مستقیم زهر عقرب گرمی

نکاتی در خصوص زهر عقرب هوتننتوتاسالسی

نکاتی در خصوص زهر عقرب هوتننتوتاسالسی شرکت های دارو سازی امروزه برای تولید پادزهر و نجات جان افرادی که دچار عقرب گزیدگی شده اند به زهر انواع مختلفی از کژدم ها نیاز ضروری دارند بنابر این مجموعه ما با پرورش و جمع آوری این نوع عقرب کوشیده است تا این نیاز اورژانسی بشر، علی الخصوص هموطنان عزیزمان را بر طرف کند و حتی نسبت به صادرات زهر این عقرب در صورت نیاز و با اخذ مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان اقدام نماید.

زهر عقرب هوتننتوتاسالسی از قیمت قابل توجهی برخوردار است چرا که مصرف آن و بازار هدف پرورش کنندگان این محصول بسیار محدود و حساس است و نیازمند مجموعه ای از تخصص و مهارت است که ما با به کار گیری نیروی متخصص و جوان ایرانی تولید گسترده این زهر را برای مصارف گوناگون از جمله پزشکی و درمانی محقق نموده ایم.

کژدم هوتنتوتا سالسی یا هوتننتوتا سولسئی با رنگ ترکیبی زرد و قهوه ای در مناطق صخره ای یافت می شود و اندازه این عقرب چیزی در حدود ۷ الی ۱۳ سانتی متر است که در گونه ی نر دارای ۲۸ الی ۳۰ دندانه شانه است و در نوع ماده ی آن حدود ۲۴ الی ۲۷ دندانه شانه مشاهده شده است.

در مطالعات و تحقیقات مراکز درمانی و پژوهشی در رابطه با عقرب گزیدگی، استان خوزستان حدود ۴ درصد از گزش های ثبت شده را به نام این گونه کژدم ثبت نموده اند.

مراکز تولید انواع زهر عقرب گرمی

مراکز تولید انواع زهر عقرب گرمی مراکز مختلف ولی اندکی در ایران اقدام به تهیه و تولید زهر عقرب اصل می کنند که مجموعه ما با افتخار اعلام می کند که علاوه بر توانایی تامین نیاز صنایع دارویی به این محصول ارزشمند را دارد. بلکه آمادگی خودت را جهت عقد قرارداد با کلیه شرکت های خصوصی و دولتی در سطح بین المللی دارد.

ما هواره تلاش نموده ایم با اشتغالزایی برای جوانان متعهد ایرانی، در بازار بین المللی فعال بوده و برای کشورمان نیز در طول سال ارز آوری کنیم. در صورتی که به دنبال نزدیک ترین مرکز پخش زهر عقرب هوتنتوتا سالسی یا سولسئی هستید، کافی است از طریق بخش های واحد فروش، مشاوره، روابط عمومی و بین الملل و غیره در همین وبسایت با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید