مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

قیمت روز زهر عقرب دم سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره فواید سم عقرب بیشتر بدانیدفروش ویژه زهر عقرب دم سیاه

زهرانواع عقرب دارای تنوع قیمت می‌باشد که کیفیت انواع زهر عقرب دم سیاه و درصد خلوص و غلظت آن زهر و همچنین هزینه جمع آوری این زهر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول پرخاصیت می‌باشد.

خرید انواع زهر عقرب دم سیاه به صورت مستقیم از طریق مراکز‌های تولیدی امکان‌پذیر است که فروشگاه معتبر ما این محصول را با کیفیت بالا و با ارائه قیمت روز به صورت اینترنتی به خریداران محترم عرضه می‌دارد.

قیمت روز زهر عقرب دم سیاه

درباره فواید سم عقرب بیشتر بدانید

درباره فواید سم عقرب بیشتر بدانید عصاره زهر عقرب ماده بسیار ارزشمند و مفید است که تاثیر فوق‌العاده در درمان بسیاری از بیماری‌های سخت و حتی لاعلاج دارد به گونه ای که این محصول برای جلوگیری از دفع عضو پیوند شده به بدن به کار می‌رود.

این زهر خطرناک اما پر کاربرد برای درمان بیماری‌هایی که عملکرد سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال می‌کنند بسیار کاربرد دارد که شامل بیماری ام اس، بیماری کرون، آرتریت روماتوئید، بیماری التهاب روده بزرگ، دیابت نوع 1 و 2 و ‌… می‌باشد

سم عقرب این مایع بی رنگ اما موثر برای انواع سرطان‌ها مفید واقع شده است مانند: تومورهای بدخیم، تومورهای مغزی و نخاعی، سرطان بافت هم بند، سرطان پستان که حتی در تشخیص سرطان‌های ریه، پوست، مری و … نیز به کار می‌رود

کاربرد دیگر این سم کشنده اما پرخاصیت در علم پزشکی، می‌توان به اختلالات انعقادی، فشارخون بالا، بیماری های مغزی و به عنوان آنتی بیوتیک برای از بین بردن قارچ ها، باکتری ها، انگل ها و ویروس ها اشاره نمود.

زهر عقرب خالص که حاوی پروتئین است در زمینه کشاورزی یک آفت‌کش طبیعی به شمار می‌آید که این آفت‌کش طبیعی به قیاس آفت‌کش‌های شیمیایی با محیط زیست سازگار‌تر و باعث از بین رفتن خاک نمی‌شوند.

در نهایت یکی از روش‌های کسب درآمد در کشور ما پرورش عقرب و فروش زهر آن می‌باشد که صادرات انواع مختلف زهر عقرب دم سیاه به طور عمده در ایجاد اشتغال و ارز‌آوری کشور تاثیر بسزایی داشته‌است.

فروش ویژه زهر عقرب دم سیاه

<a href=فروش ویژه زهر عقرب دم سیاه” class=”img-responsive aligncenter”> سم عقرب دارای خواص درمانی و دارویی بسیاری است و در علم پزشکی و داروسازی کاربرد زهر عقرب شناخته شده است، زهر این جانوران ترسناک از ترکیبات شیمیایی مختلفی ساخته شده است که هر کدام خواص درمانی متفاوتی دارند.

داروهایی که از زهر عقرب دم سیاه ساخته می‌شود از قدرت درمانی بالایی برخوردار است و علاوه بر آن تولید انبوه این محصول در ایران باعث شده که این زهر کشنده اما پر‌فایده در بازار داخلی و خارجی از فروش خوبی برخوردار ‌باشد.

فروش زهر عقرب دم سیاه با قیمت بسیار مناسبی توسط تولید کنندگان انجام می‌گیرد که فروشگاه معتبر ما این محصول را به روش اینترنتی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به صورت عمده به خریداران در تمام نقاط کشور عرضه می‌دارد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید