مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =

قیمت فروش زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیر سم عقرب بر سرطان سینهعرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس یکی از انواع زهر عقرب های رایجی می باشد که در ایران از انواع زهر عقرب بیابانی و پرورشی آن را می گیرند، قیمت فروش این زهر عقرب کاملاً بستگی به این دارد که زهر عقرب مربوطه مرتبط با عقرب پرورشی است یا بیابانی! و یا مقدار مورد نظر زهر عقرب چه قدر است؟! نکته مهمی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که قیمت زهر عقرب در ایران بسیار مناسب می باشد، زیرا ایران خود یکی از مراکز تولیدکننده زهر عقرب اورجینال است از این رو قاعدتاً قیمت زهر عقرب در ایران به نسبت کشورهای دیگر پایین تر است.

قیمت فروش زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

تاثیر سم عقرب بر سرطان سینه

تاثیر سم عقرب بر سرطان سینه یکی از معضلات این روزها سرطان سینه می باشد، سرطان سینه از جمله بیماری های مهلکی است که بسیاری از زنان در سراسر دنیا نگران آن هستند، تا حدیکه زنان زیادی از سراسر دنیای به پا خاسته اند و کمپین هایی برای مبارزه با این بیماری با تغییر لایف استایل های روزانه و عادت های روزانه ایجاد کرده اند، از این رو پزشکان و محققان زیادی نیز در صدد این هستند که درمان های قطعی برای این بیماری پیدا کنند، تا اینکه در سال های اخیر افراد متوجه شدند که سم عقرب می تواند بر سرطان سینه تأثیرات کشنده ای داشته باشد.
از این رو مراکز داروسازی برتر دنیا در تولید داروهای ضدسرطان سینه، از سم و زهر عقرب استفاده کرده اند، این زهر عقرب ها می توانند توده های سرطانی را به راحتی از بین بروند و بدن را از هر توموری پاکسازی کنند، ناگفته نماند که امروزه سم عقرب هنگام عکسبرداری رادیولوژی نیز می تواند کمک کند که به راحتی توده های سرطان مشخص شوند و بتوانیم آن ها را به راحتی در عکس تشخیص دهیم.

عرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

عرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس امروزه عرضه کنندگان زهر عقرب تازه در ایران با اهداف به کارگیری سم عقرب در صنایع گوناگون اقدام به تولید این زهر عقرب ها کرده اند، آنان مراکز پرورش گوناگونی را احداث کرده اند و بهترین شرایط را چه از لحاظ آب و هوایی و چه مواد غذایی و دیگر موارد مهیا کرده اند تا عقرب ها به خوبی رشد کنند و در نهایت بتوانند که بهترین سم های عقرب را تولید کنند.
امروزه این عرضه کنندگان جدا از اینکه انواع زهر عقرب را راهی صنایع داروسازی ایران می کنند بلکه حجم زیادی از آن ها را نیز راهی کشورهای دیگر می کنند و زهر عقرب آنان را نیز تأمین می کنند، امروزه ایران دارای مراکز تولید زهر عقرب پرورشی و زهر عقرب بیابانی می باشد و همه ساله حجم زیادی از این نمونه ها را تولید می کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید