مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

مراکز فروش زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره خاصیت های زهر عقربخرید عمده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

امروزه دانشمندان و پزشکان بسیار زیادی به فواید بسیار زیاد زهر عقرب پی بردند با پیشرفت علم و تکنولوژی این فرضیه ثابت شده چراکه گذشتگانمان هم به خواص این ماده گرانبها پی برده بودند.اما امروزه دانشمندان با دلیل موجه و ثابت شده به راحتی از این ماده کمیاب و گران قیمت استفاده می‌کنند ما می‌خواهیم در اینجا مرکزی را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا فعالیت دارد چرا که این مرکز زهر های مورد نیاز خود را از بومیان جنوب کشور تهیه و پس از آزمایش خلوص آن به مشتریان خود عرضه می دارد.زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی کارایی زیادی دارد.

مراکز فروش زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

همه چیز درباره خاصیت های زهر عقرب

همه چیز درباره خاصیت های زهر عقرب به دلیل شباهت ظاهری هر ۶ زیر گونه در ایران عامه مردم کلیه زیرگونه ها را با زیرگونه عقرب گاردیوم اشتباه میگیرند و تمامی زیرگونه ها را به نام گاردیوم می شناسند .در حالی که عقرب گاردیوم تنها یکی از ۶ زیرگونه شناخنه شده در ایران است.

زهر عقرب خشک در مناطق جنوبی بسیار شایع و شناخته شده است و هر ساله افراد بسیاری از گزش عقرب گاردیوم مصدوم شده اند. در زیرگونه همی اسکرپیوس لپتروس یا گاردیوم اندازه جسه ی بدن در عقرب بالغ بین ۵۰ تا ۸۵ میلیمتر گزارش و دیده شده است. عقرب گاردیوم بدن بسیار تخت و باریکی دارد و معمولا به رنگ های زرد یا زرد متمایل به قهوه ای می باشد، و یک نوار طولی تیره رنگ بر روی قسمت شکمی عقرب گاردیوم قابل مشاهده است.

طول دم عقرب گاردیوم معمولا از سایر عقربها بلندتر است و عقرب گاردیوم بیشتر از مناطق شرجی، مرطوب و گرم آسیا و خاورمیانه گزارش شده است.زهر عقرب سیاه بالغ کارایی دارد. زهر بچه عقرب سیاه بسیار خواص دارد انواع زهر عقرب در این مرکز وجود دارد

خرید عمده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

<a href=خرید عمده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا” class=”img-responsive aligncenter”> در شهرهای کویری تهیه زهر عقرب یک شغل می باشد و این افراد به راحتی در زمینه تهیه زهر عقرب فعالیت می کنند و توانسته اند برای خود درآمد بسیار زیادی را کسب کنند برای تهیه زهر عقرب به گرمی مورد نیاز باید به مراکزی که در زمینه فروش این ماده فعالیت دارند مراجعه کنید.

توزیع زهر کژدم درجه یک را با کیفیت عالی به فروش می رسانند و متقاضیان این محصول می توانند به راحتی و عقربه مورد نیازشان را از این و خریداری کنند همینطور زهر بچه عقرب که یک نوع بسیار کمیاب و به ندرت یافته شده می باشد را هم می توانید در این مرکز تهیه کنید و به راحتی با پرداخت وجهی پایین‌تر از وجه بازار سیاه بابت این ظهرها آنها را خریداری و استفاده کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید