مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =

مرکز خرید زهر عقرب بدون رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع زهر عقرب اصلآشنایی با صادرکنندگان زهر عقرب بدون رنگ

زهر عقرب بدون رنگ حالت خنثی دارد و نوعی پروتئین است. زهر عقرب بی رنگ بسیار خطرناک است ولی برای درمان بیماری ها بسیار مفید می باشد. زهر عقرب بدون رنگ بسیار قیمت بالایی دارد و تجارت آن با سود بالایی همراه می باشد. زهر عقرب را در محیط باز قرار نمی دهند زیرا که هوای آزاد آن را بعد از ۵ و ۶ دقیقه از بین می برد. اصولا زهر عقرب در دم آن قرار دارد که بسیار خطرناک می باشد. به دو روش می توانند زهر عقرب را بگیرند که یک روش شوک الکتریکی و دو روش سایش غدد می باشد. زهر عقرب در زمین های کشاورزی برای از بین بردن آفات و حشرات کاربرد فراوانی دارد. عقرب بسیار خطرناک است و سمش هم برای بدن مفید می باشد و هم کشنده می باشد.

مرکز خرید زهر عقرب بدون رنگ

مشخصات انواع زهر عقرب اصل

مشخصات انواع زهر عقرب اصل زهر عقرب اصل بسیار دارای خواص فراوان می باشد و برای انواع بیماری ها مانند دیابت و سرطان و روماتیسم مفید بوده و بیماری های لاعلاج را درمان می کند و از این رو زهر اصل خیلی قیمتش گران می باشد و در ایران 60 نوع زهر عقرب وجود دارد که 4 نوع از آن ارزشمند می باشد و در صنعت پزشکی استفاده می شود.

یکی از خطرناک ترین عقرب در جهان به نام عقرب کژدم معروف است که زهر آن در دمش می باشد و زهرش یک زهر اصل به حساب می آید که در منطقه گرم و کویری بسیار بزرگ می شوند و در زیر سنگ و سوراخ هایی زندگی می کنند و معمولا غذای آن انواع حشرات و موش و قورباغه و مارمولک می باشد و اگر در کویر غذا پیدا نکنند نوزاد خود را میخورند.

آشنایی با صادرکنندگان زهر عقرب بدون رنگ

آشنایی با صادرکنندگان زهر عقرب بدون رنگ زهر عقرب خالص از اجزا متفاوتی تشکیل شده است که هر کدام از لحاظ خواص با یکدیگر فرق دارند که برای خالص کردن زهرشان به دمشان توسط دستگا هایی شوک وارد می کنند که زهرشان از هم پاشیده می شود که توسط دستگا ها خیلی پیش رفته و گران قیمت انجام می شود و از این رو بسیار زهرش گران قیمت بوده و سود بسیار بالایی هم دارد و علاوه بر زهر عقرب از خود عقرب خشک شده و به صورت آرد در می آورند و در شرکت داروسازی و عطاری استفاده می شود که تولید و فروش آن در کشور بسیاری از افراد انجام می دهند و سبب پول فراوان و سود بالا می دهد.

ایران تنها کشور تولید کننده آنتی سرم می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای عقرب زدگی استفاده می شود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید