مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

مرکز عرضه زهر عقرب زرد 750 سی سی

آنچه در این مقاله می خوانید...

زهر عقرب ماده اولیه چه داروهایی است؟راهنمای خرید انواع زهر عقرب زرد

زهر عقرب زرد 750 سی سی کارایی زیادی دارد برای تولید زهر عقرب دو روش وجود دارد 1- به صورت شوک الکتریکی 2- به صورت سایش غدد می باشد زهر عقرب بدست آمده در هوای آزاد خاصیت آن از بین می رود برای همین پرورش دهندگان آن را فریز می کنند البته زهر فریز شده هم تا یک ماه قابل استفاده است زهر این عقرب را می توان در نواحی خشک بیشتر پیدا کنیم .

مرکز عرضه زهر عقرب زرد 750 سی سی

زهر عقرب ماده اولیه چه داروهایی است؟

زهر عقرب ماده اولیه چه داروهایی است؟ زهر عقرب همانطور گفتیم به دو صورت گرفته می شود در روش شوک الکتریکی عقرب زنده را به وسیله ی دو پنس از ناحیه ی سر و دم مهار می کنند و نیش جانور رادر ظرف شیشه ای کوچک قرار می دهند ودستگاه الکترو شوک را در طرفین غده سمی قرار می دهند در اثر انقباظ عضلات سم در ظرف شیشه ای ریخته می شود.

ابتدا این سم شفاف و زلال می باشد ولی کم کم کدر و چسبناک می شود در این حالتبندگی می گویند : سم با مخاط مخلوط شده است . در روش سایش از بند آخری دم عقرب که غده ی سمی نیز نامیده می شود استفاده می کنند برای سم گیری ابتدا بندی که غده سمی نامیده می شود را قطع می کنند سپس آن را شتشو می دهند و به مدت یک ماه آن را در دستگاه خشک کننده قرار می دهند تا خشک شود سپس آن غده را نرم می کنیم و با آب مقطر مخلوط می کنند محلول بدست آمده را در درون ساتریفوژ قرار می دهند تا مایع سم از آن جدا شود.

لازم است بدانید زهر تمام عقرب ها در مصارف دارویی استفاده نمی شود بلکه کاربرد های دیگری دارد زهر عقرب زرد ارزشمند ترین مایع در جهان است چون هم از لحاظ دارویی و هم از لحاظ صنعتی کاربرد دارد با استفاده از زهر عقرب خالص می توان بیماری های نا علاج را درمان کرد زهر عقرب در علم کشاورزی نیز استفاده می شود چون یک آفت کش عالی به حساب می آید.

زهر عقرب زرد برای بیماری هایی از قبیل :ضد سرطان ، ضد درد ، ضد قارچ ، ضد باکتری و ضدویروس و همچنین درد مفاصل و درمان فلج پنچ گانه نیز استفاده می شود همچنین درمان خطرناک ترین نوع گزیدگی پشه به وسیله ی زهر عقرب اصل انجام می شود.

راهنمای خرید انواع زهر عقرب زرد

راهنمای خرید انواع زهر عقرب زرد زهر عقرب زرد گران ترین مایع در سراسر جهان به حساب می آید برای همین خیلی از افراد به پرورش این جانور پرداخته اند زهر عقرب در غرب ایران توانسته به صورت موفقیت آمیزی در معالجه ی انواع تومورها استفاده شود.

زهر عقرب زرد شفاف است زهر عقرب 750 سی سی بسار با ارزش و دارای قیمت بالایی است امروزه به خاطر قیمت زهر عقرب بیشتر افراد دنبال پرورش این جانور می باشند این زهر مایع به کشور هایی از جمله آمریکا و اروپا و کشورهای عربی صادر می شود زهر عقرب 750 سی سی بسیار کشنده است فرد گزیده شده 5 دقیقه فرصت دارد تا سرم ضد درد را تزریق کند .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید