مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

مرکز پخش زهر عقرب تلخ اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کاربردهای زهر عقرب تلخخرید آسان انواع زهر عقرب تلخ

عقرب یا گوزن دم بلند نام گونه ای از عنکبوت بندپایان است که دارای 8 پا و یک نیش با سم کشنده است. زهر عقرب تلخ یا نیش عقرب در انتهای دم است. عقرب ها در شب ساکت هستند و در آب و هوای گرم فعالیت بیشتری دارند. آنها قادرند سموم خطرناکی را از پشت بدن خود به مهاجمان تزریق کنند. بیشتر شب ها شکار می کند و از پاهای جلوی بلند خود برای یافتن غذا استفاده می کند و پس از یافتن غذا ، آن را با پنجه می گیرد.

مرکز پخش زهر عقرب تلخ اصل

بررسی کاربردهای زهر عقرب تلخ

بررسی کاربردهای زهر عقرب تلخ زهر عقرب برای چه استفاده می شود؟ سم عقرب برای موارد زیر مفید است:

  • مسکن درد
  • از نارسایی پیوند وریدی جلوگیری کنید
  • دارو برای آرتریت روماتوئید
  • دارو برای درمان لوپوس لوپوس
  • از نارسایی بای پس قلب جلوگیری کنید

پرورش عقرب در ایران ، به ویژه در مناطق کویری کشور ، جایگزینی برای شرایط مطلوب محیطی است. پرورش این حیوان ممکن است به یک شغل مفید دیگر تبدیل شود و کمک به حل مشکل بیکاری در این شرایط قابل توجه باشد. در ایران بیش از 60 گونه عقرب وجود دارد که 4 گونه از آنها با ارزش هستند و دارای خواص درمانی هستند. متناسب با غلظت آن خراب می شود. بنابراین ، اگر با روش صحیح پرورش و نگهداری از پشت آشنا هستید ، می توانید انتظار داشته باشید که از سم عقرب درآمد کسب کنید.

صادرات زهر عقرب آزمایشگاهی در فضای مجازی بسیار گزارش شده است. گفته می شود که یک مزرعه عقرب 500 گرم سم به خارج از کشور صادر می کند که درآمد ارزی بالایی نیز به همراه دارد. قیمت هر گرم سم عقرب با قیمت 10 هزار دلار خرید و فروش می شود. با قیمت 10 هزار دلار خرید و فروش می شود.

خرید آسان انواع زهر عقرب تلخ

خرید آسان انواع زهر عقرب تلخ خرید زهر عقرب کوچک به صورت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقوام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

انواع زهر عقرب توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید