مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

نمایندگی عرضه زهر عقرب دورویه 120 سی سی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات زهر عقرب دورویهشرکت بازرگانی زهر عقرب دورویه

نمایندگی عرضه زهر عقرب دورویه 120 سی سی این محصول را در اختیار همه قرار داده است انواع زهر عقرب بسیار زیاد است زهر عقرب اصل مدل های زیادی دارد در ادامه به مشخصات زهر عقرب دورویه و شرکت بازرگانی زهر عقرب دورویه می پردازیم. بسیاری از بیماری ها مانند رماتیسم، التهاب روده، بیماری ام اس ، دیابت ، سرطان و… بسیار پر سود و حائز اهمیت است. زهر عقرب حاوی پروتئین است. به همین منظور در بسیاری از کشورهای جهان ، عقرب پرورش داده می شود. زهر عقرب پرورشی نیز بسیار حائز اهمیت است. عقرب خشک شده، پودر و آرد عقرب در بسیاری از شرکت های دارویی و بهداشتی ، عطاری ها و طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی عرضه زهر عقرب دورویه 120 سی سی

مشخصات زهر عقرب دورویه

مشخصات زهر عقرب دورویه زهر عقرب مایعی شفاف و بی رنگ است که خاصیت قلیایی تا خنثی دارد و نوعی پروتئین محسوب می شود. زهر از عناصری مانند گوگرد، کربن ، هیدروژن ، ازت و پروتئین های مختلفی از قبیل توکسین و آنزیم تشکیل شده است. گرفتن زهر عقرب، کاری بسیار دشوار است و عقرب ها باید دانه به دانه زهر گیری شوند. از هر عقرب ۲ میلی گرم زهر گرفته می شود که بسیار زمان بر است. نیش عقرب ۱۰۰ برابر دردناک تر از نیش زنبور است. پرورش عقرب و گرفتن زهر کار مردم عادی نیست،

پزیرا نوع عقرب و زهری که گرفته می شود، بسیار اهمیت دارد و شناسایی آن کار راحتی نیست. در ایران پرورش عقرب در مناطق کویری انجام می شود و خوزستان مرکز عقرب است. دو نوع عقرب به نام های عقرب طلایی و عقرب دم سیاه در خوزستان وجود دارد که به عنوان عقرب های ایرانی ثبت شده است. عقرب های رنگ و انواع مختلفی دارند مثل؛ زرد مایل به قهوه ای ، قهوه ای ، خاکستری و سیاه ، فقط در حدود ۲۰ نوع آن ها کشنده و سمی هس

شرکت بازرگانی زهر عقرب دورویه

شرکت بازرگانی زهر عقرب دورویه بهترین مرکز توزیع زهر عقرب یک لیتری از بزرگترین مراکز توزیع محصول موردنظر به شمار می‌رود و از همین جهت توانست عنوان بهترین مرکز را به خود اختصاص دهد چرا که توانست توزیع محصولات خود را به صورت کامل مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه کند و زمین جهت به شکل قابل توجهی مزایا و فاکتورهای بسیار مهم مثبتی را برای تمامی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز در بر خواهد داشت.

قیمت خرید زهر عقرب گرمی بسیار بالا و در نوسان است . به همین دلیل امروزه پرورش عقرب بسیار رواج یافته و سود آور است. برای زهر عقرب گرمی پول خوبی هم پرداخت می شود. یک گرم زهر عقرب میلیون ها تومان ارزش دارد. به دلیل پرسود بودن زهر عقرب ، بعضی از کشورها علاقمند به داشتن عقرب ایرانی هستند و معمولا آن را از قاچاقچیان خریداری می کنند تا ژن تولید کننده سم را شناسایی کنند و پاد زهر آن را به ما بفروشند. پرورش عقرب باید داخل ظرف های شیشه ای با درب های محکم انجام شود. فصل خرید عقرب از مهر ماه تا اواسط اردیبهشت است.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید