مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

پخش بهترین زهر عقرب چینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید انواع زهر عقرب اصلاستعلام قیمت انواع زهر عقرب چینی

یک واقعیت غیر قابل انکار در خصوص انواع عقرب ها،از جمله عقرب زرد، سمی بودن این جانوران است. سم این جانور علت ترس گسترده و در عین حال شگفتی بسیار زیاد موجود در مورد عقرب است. در این مجموعه زهر عقرب زرد گرمی به صورت مستقیم عرضه می شود و شما می توانید این زهر را به صورت گرمی با بهترین کیفیت و خلوص از این مرکز سفارش داده و در مصارف پزشکی استفاده نمایید. در ادامه با خواص و موارد مصرفی زهر عقرب چینی آشنا می شویم.

پخش بهترین زهر عقرب چینی

راهنمای خرید انواع زهر عقرب اصل

راهنمای خرید انواع زهر عقرب اصل اولین چیزی که پس از شنیدن اسم عقرب به ذهن ما خطور می کند، نیش سمی و کشنده این حیوان است. عقرب زرد یکی از خطرناک ترین انواع عقرب های موجود در سراسر جهان است و یکی از انواع زهر عقرب ایرانی موجود در کشور ما نیز می باشد. برخی افراد این تصور اشتباه را دارند که زهر بچه عقرب خطرناک تر از زهر عقرب بالغ است که این تصور غلط به دلیل اندازه کوچک عقرب زرد در قیاس با برخی عقرب ها ایجاد شده است و آن را با بچه عقرب اشتباه می گیرند.

درست است که درد یک تجربه ذهنی و احساسی است، اما می توان گفت درد نیش عقرب، صد برابر شدیدتر از درد نیش زنبور است. حال این سوال مطرح می شود، چرا با وجود دردناک و کشنده بودن زهر این جانور، تقاضا برای آن بسیار بالا است و از ارزش بالایی برخوردار است و تلاش های بسیاری در جمع آوری و تهیه سموم این موجودات صورت می گیرد.

در پاسخ باید گفت که چیزی که باعث خطرناک شدن این جانور می شود، آن را تبدیل به گران ترین مایع جهان نیز می نماید. زیرا در واقع در داخل سم کشنده عقرب ها، ترکیبات مفید بسیار زیادی وجود دارند که امکان تولید داروهای پیشگام و موثر را میسر می کنند و به ما امید درمان بسیاری از بیماری های ناعلاج را می دهد. برای خرید زهر عقرب وارداتی چینی می توان از طریق این سایت که بزرگ ترین عرضه کننده این محصول می باشد اقدام کرد.

استعلام قیمت انواع زهر عقرب چینی

استعلام قیمت انواع زهر عقرب چینی یک گالن از سم زهر کژدم درجه یک میلیون ها دلار ارزش دارد و حتی اگر به اندازه کافی پول داشته باشیم، خرید مقدار دلخواه از این سم امکان پذیر نیست و مقادیر بالای پول تنها مقدار کمی از این سم را در اختیار ما قرار می دهد و دلیل این امر نیز بسیار ساده است.

سم عقرب ها تقریبا همواره با دست خارج می شود و هر عقرب در هر بار سم کشی، حداکثر تا دو میلی گرم سم تولید می کند. بنابراین برای مثال اگر یک عقرب داشته باشیم برای در اختیار داشتن یک گالن زهر باید، 2 میلیون و 64 هزار دفعه زهر این عقرب را خارج کنیم و اگر بخواهیم واقع بین باشیم در این میان ممکن است چندین بار نیش نیز بخوریم. از همین رو زهر عقرب زرد، به صورت گرمی فروخته می شود و با توجه به خطر و همچنین ارزش پزشکی بالای این زهر، قیمت آن نیز به نسبت ارزش آن بالا خواهد بود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید