مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

تولید انواع زهر ضد سرطان عقرب

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص زهر عقرب برای درمان سرطانبزرگترین فروشگاه عرضه زهر ضد سرطان عقرب

زهر ضد سرطان عقرب امروزه بخاطر کاربرد در علم پزشکی و داروسازی بازار خرید و فروش آن بسیار گرم است. زهر عقرب به علت سختی در سم گیری ، جز گرانترین مایع در جهان بشمار می آید. تولید کنندگان،زهر عقرب را بر اساس نوع عقرب ،کیفیت و خالص بودن سم قیمت گذاری می کنند و به صورت عمده و جزیی در سراسر کشور و کشورهای دیگر توزیع و عرضه و بفروش می رسانند.

تولید انواع زهر ضد سرطان عقرب

خواص زهر عقرب برای درمان سرطان

خواص زهر عقرب برای درمان سرطان عقر‌ب‌ها در جهان انو‌اع مختلفی دارند که در رنگ های زرد و سیاه و زرد متمایل به قهوه‌ای در طبیعت یافت می شود. عقرب‌ها بخاطر نیش زدن که بعضی از آن ها کشنده هم است جز حیوان خطرناک و ترسناک در میان ما انسان‌ها به شمار میاید.

اما از همین حیوان سمی و خطرناک زهر طبیعی و خالص گرفته می شود که بسیار در علم پزشکی و دارویی کاربرد دارد. در ایران هم در مناطق مختلف کشور میتوان عقرب‌‌های گوناگونی را یافت که فقط از تعداد کمی از آن ها زهر گرفته می‌شود.

غلظت زهر عقرب بیابان مناطق خشک و گرمسیری بیشتر از عقرب های دیگر است. زهر عقرب‌هامایع شفاف و بی‌رنگ است که‌از بافتی‌ پروتینی تشکیل شده است که برای‌فهمیدن خالص‌ بودن زهر عقرب یکی از موارد، بافت پروتینی عقرب است که مورد بررسی قرار میگیرد و اگر در آن گوگرد، ازت، نیتروژن و کربن یافت شود این زهر خالص و طبیعی است.

زهرعقرب ها خیلی زود خراب میشود بخاطر همین عمل سم گیری در دمای پایین انجام میشود و زهر عقرب بعد از گرفته شدن فریز میشود،پس باید توجه داشته باشید که زهر عقرب ها خشک هستند و بصورت کامل و یا پودر شده در بازار موجود میباشد که باید به رنگ آن توجه داشته باشید.

بزرگترین فروشگاه عرضه زهر ضد سرطان عقرب

بزرگترین فروشگاه عرضه زهر ضد سرطان عقرب زهر عقرب ایرانی در صورت ورود به بدن سبب لرزش غیر اردای بدن به صورت شدید تا متوسط عضله ی اسکلتی میشود. این زهر سبب قرمزی و تورم محل گزش میشود و برخی شدت گزش ان را به گزش زنبور تشبیه میکنند البته گزارش های دقیقی از مکانیسم اثر ان موجود نیست.

این زهر گرانبها خواص دارویی و درمانی مهمی دارد که مهم ترین ان جلوگیری از گسترش سرطان و بافت های سرطانیست که امروزه موضوع مورد تحقیق و مطالعه اکثر پژوهشگران است.

به طور حتم زهر این عقرب امن تر است و عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای شیمیایی برای درمان سخت ترین بیماری جهان یعنی سرطان دارد زیرا این زهر ویژگی هایی همچون پرتوهای رادیو اکتیو را ندارد و به نسبت ان سودمندتر است. زهر عقرب دوریه همان طور که میتواند خطرناک باشد به همان اندازه میتواند کاربرد داشته باشد و مفید باشد. عقرب دوریه که در نواحی خشک و کویری ایران یافت میشود زهر آن دارویی اثر بخش و مهم است.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید