مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

تولید کننده زهر عقرب صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ناگفته ها در مورد زهر عقرب گاردیومتوزیع کننده زهر عقرب صادراتی

پرورش عقرب در ایران بـه ویژه در مناطق کویری کشور بدلیل مساعد بودن صشرایط محیطی پرورش این جانور میتواند بـه یکی از مشاغل مفید تبدیل شود و بـه رفع مشکل بیکاری دراین مناطق کمک قابل توجهی نماید انواع زهر عقرب گاردیوم و همچنین زهر عقرب صادراتی در این سایت موجود می باشد و قابل دسترس افرادی که این محصول را می خواهند می باشد .

من مطالبم و به زبان ساده خودم نوشتم لطفا نگید کپی بخونید قشنگ تا متوجه بشید

تولید کننده زهر عقرب صادراتی

ناگفته ها در مورد زهر عقرب گاردیوم

ناگفته ها در مورد زهر عقرب گاردیوم

پرورش عقرب باید در جعبه‌های شیشه‌ای کـه با ظروف پلاستیکی با دربهای محکم گرد آوری میشوند، باشد. عقرب‌ها بـه سرعت تکثیر می شوند ودر هر بار شمار زیادی کژدم متولد میشود؛ فصل خرید عقربها از مهر ماه تا اواسط اردیبهشت اسـت. شرایط نگه داری عقربها بـه شرح زیر می‌باشد:برای تغذیه عقربها میتوان از حشرات کوچکی نظیر کرم خاکی یا جیرجیرک استفاده نمود. هم چنین دادن مواد تقویتی نیز هفته‌ای چند بار بـه عقربها توصیه میشود.

عقرب ها معمولاً در شبهات غذا می کنند و تقدیم می کند و بهتر شرایطی را فراهم کنیم بهترین شرایط را فراهم کنیم که عقب بتوانند در سبد تغذیه کند یعنی در مرحله این زندگی آنها که برای نگهداری ابرها و درست کردیم در صفحات تغذیه کنند و رشد کنند زهر عقرب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد مخصوصاً در مراکز دارویی ظهر عقب انواع سرطان‌ها درمان میکنه بافت های تومور مغزی را درمان درمان میکنه و این ماده ارزشمند بسیار مفید می باشد که پزشکان قزوین ارزشمند را می‌دانند و با اون داروهای مخصوص سرطان می کند که برای انواع بیماریهای سرطان درمان است

پرورش عقرب به صورت انبوه در حال تولید می باشد با این‌‌ حال اینکار هم‌ اکنون در کشور مـا و سایر کشورها در حال انجام اسـت. مسلما پرورش عقرب سیاه برخلاف ماکیان یا گوسفند و گاو بـه‌ منظور استفاده از گوشت این جانور انجام نمی شود.بطور کل عقرب‌ها موجودات مقاومی هستند و بـه اسانی نمی‌میرند. بر این اساس کم بودن تعداد تلفات آن ها از میزان ضرر و زیان شـما در نگه‌داری انها می‌کاهد

توزیع کننده زهر عقرب صادراتی

توزیع کننده زهر عقرب صادراتی

پس از خریدن عقرب‌ها باید ابتدا آن ها را تمیز کنید تا محل پرورش خودرا آلوده نکنند. بـه منظور انجام اینکار باید عقرب‌ها رابه صورت گروه گروه در محفظه یا لگنی کـه با آب ولرم پر شده اسـت ریخته و خوب آن ها رابه هم بزنید تا آلودگی‌ها از بدنشان پاک شود. پس از استخراج و توزیع زهر عقرب باید تدابیر لازم برای نگه‌داری آن بـه صورت کاملا سریع اتخاذ شود. چرا کـه زهر عقرب بـه شکل مایع حداکثر تا نیم ساعت ماندگار اسـت و پس ازآن بطور کامل فاسد و بی‌خاصیت می شود. از همین رو طبق معمول زهر عقرب رابه صورت خشک نگه‌داری می کنند تا از ماندگاری بیشتری برخوردار گردد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید