مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

تولید کنندگان زهر عقرب صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خصوصیات زهر عقرب دم سیاهفروشگاه عرضه زهر عقرب صادراتی

زهر عقرب فواید فراوانی در درمان ها و تشخیص های پزشکی دارد. توزیع کننده زهر عقرب صادراتی این محصول ارزشمند را طبق رعایت تمامی استانداردهای لازم و ضروری به کلیه نقاط کشور عرضه می نماید.

این محصول با استاندارد بالایی توسط شوک الکتریکی، از عقرب های پرورشی تولید می شود. صادرات این محصول در بسته بندی های گرمی به تمام نقاط جهان با بیشترین سود آوری صورت می گیرد.

تولید کنندگان زهر عقرب صادراتی

آشنایی با خصوصیات زهر عقرب دم سیاه

آشنایی با خصوصیات زهر عقرب دم سیاه عقرب های دم چربی سیاه به دلیل وزن مولکولی کم پروتئین های سازنده سم، از سم نوروتوکسین استفاده می کنند که سریع عمل می کند و می تواند خیلی سریع جذب بدن شود و در تحقیقات پزشکی نتایج موثری را به بار آورد. سم این عقرب بیشتر بر سیستم تنفسی و قلبی عروقی تاثیر می گذارد و به همین دلیل یکی از خطرناک ترین عقرب های موجود محسوب می شود.

تا به اکنون در تصویربرداری از تومورهای مختلف سرطانی از سم عقرب پرورشی جهت نمایش دقیق محل تومور و همچنین درمان و جلوگیری از پیشروی تقسیمات سلولی در برخی سرطان ها و انواعی از بیماری های خود ایمنی و روماتیسمی و غیره جواب مثبت داده اند و خدمت بزرگی در این عرصه برای بیماران داشته اند.

زهر عقرب دم سیاه یک سم نوروتوکسین است، ماده شیمیایی که بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد و در نهایت طعمه های آنها را می کشد یا فلج می کند.

از جمله خطرناک ترین گونه های عقرب نوعی عقرب دم سیاه است. این نوع عقرب برخی از قوی ترین سم ها را در گروه حمل می کند.

مایع زهر عقرب پس از طی چندین مرحله آسیب زایی به صورت سرم به بازار فروش عرضه می گردد.

سم عقرب گرانترین مایع در جهان است. این بسیار گران است زیرا حتی با یک فرآیند خودکار کارآمد، عقرب ها می توانند هر دو هفته یک بار از مقادیر کمی از سم خود دوشیده شوند.

عقرب های دم چربی سیاه به دلیل وزن مولکولی کم پروتئین های سازنده سم، از سم نوروتوکسین استفاده می کنند که سریع عمل می کند و می تواند خیلی سریع جذب بدن شود.

نوروتوکسین ها ممکن است باعث تحریک گسترده عصبی نیز شوند که علائم آن می تواند شامل درد، تعریق، ترشح بزاق و پارگی باشد.

در تهیه زهر عقرب پرورشی فقط از پروتئین سطحی سم استفاده می شود تا خطرات مرگبار را از بین ببرد.

فروشگاه عرضه زهر عقرب صادراتی

فروشگاه عرضه زهر عقرب صادراتی فروشگاه عرضه زهر عقرب صادراتی، محصولی استاندارد و مطمئن و آزمایش شده را که از چندین فیلتر برای اطمینان از غیر کشنده بودن آن انجام شده است در اندازه های شیشه ای مختلفی به فروش می رساند. این محصول با نرخ نظارت شده ای به مشتریان ارائه می گردد.

قیمت فروش زهر عقرب دم سیاه توسط بازرگانی فروش محصول با در نظر گرفتن نوع عقرب پرورشی، گونه ایرانی و خارجی، اندازه بسته بندی شده، نوع خرید مستقیم محصول و تعداد خریداری شده تعیین و نرخ گذاری شده و در آخر قیمت بسیار مناسبی به مشتریان معرفی می گردد. چنانچه خواهان خرید این محصول خالص و استاندارد هستید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید