مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

شرکت عرضه زهر شفاف عقرب

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره کاربرد زهر عقربصادرات انواع زهر شفاف عقرب

زهر شفاف عقرب خواص دارویی زیادی دارد و در داروسازی و پزشکی استفاده می شود. زهر شفاف عقرب از ترکیبات شیمیایی مختلفی به وجود آمده که خواص درمانی بسیار فراوانی دارد. زهر شفاف عقرب به صورت شفاف و بی رنگ می باشد که حالت خنثی و قلیایی دارد و نوعی پروتئین به حساب می آید. عقرب برای اینکه سم بیشتری تولید کند به تغذیه بیشتری هم نیاز دارند که سم خود را بیهوده هدر نمی دهد. عقرب ها بسیار ظاهر ترسناکی دارند و زهر شان با یکدیگر متفاوت می باشد و زهرش در دمش می باشد.

شرکت عرضه زهر شفاف عقرب

همه چیز درباره کاربرد زهر عقرب

همه چیز درباره کاربرد <a href=زهر عقرب” class=”img-responsive aligncenter”> زهر عقرب پرورشی دارای پروتئین است و برای کسانی که روماتیسم و آتروز و التهاب روده دارند و دارای سرطان هایی هم چون سرطان ریه و رحم را درمان می کند و کسانی که تومور دارند را پاکسازی می کند و از مالاریا جلوگیری می کند و درد را تسکین می دهد و اینگونه می توان تعریف کرد که زهر عقرب برای کسانی که بیماری لاعلاج دارند درمان می کند و شفا بخش می باشد.

برای پرورش دادن عقرب ابتدا به یک مکان مناسب نیاز داریم که تهویه بزرگی داشته باشد و کف آن آسفالت نباشد بلکه شن فراوان ریخته باشد و هزینه زیادی هم لازم ندارد و نیاز نیس ب طور دائم رسیدگی شود بلکه صبرحوصله فراوانی می خواهد تا عقرب ها پرورش پیدا کنند عقرب ها اغلب غذا هایی هم چون انواع حشرات گوناگون و مارمولک و موش را میخورند و هم چنین به آب بسیار فراوان نیاز دارند و نکته مهم آن است که خرید و فروشش زهر عقرب به صورت نقد انجام می شود و پرورشش پر در آمدترین مایع در دنیا می باشد.

صادرات انواع زهر شفاف عقرب

صادرات انواع زهر شفاف عقرب زهر عقرب ایرانی بسیار خطرناک است و نیش دار ترین عقرب ها را در جهان دارند که در میان شکل های گوناگون از زهر عقرب ها فقط چند تا از آن ها زهرشان کشنده می باشد و بقیه از آن ها در صنعت داروسازی و پزشکی استفاده می شود که آن ها را در جهت تولید و فروش زهر عقرب که سبب در آمد بالایی برای افرادمی باشد و به کشورهای دیگر صادر می شود و یکی ار پر در آمدترین تجارت در دنیا می باشد.

باید توجه داشت که عقرب را می توان در فصل های مهرماه و اوایل اردیبهشت توسط صیادان به موسسات فروخته می شود که این موسسات ها بعد از خریدن عقرب آن ها را باهم جدا کرده و به وسیله دستگاه مخصوص به آن ها شوک می دهد و سم آن ها را می گیرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید