مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

شرکت عرضه زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره کاربرد زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس بیشتر بدانیدمزایا خرید مستقیم زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

با توجه به مزایای بی نظیر زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس، بسیاری از تولید کنندگان توسط شرکت پخش بیشماری که در سرتاسر کشور راه اندازی نموده اند انواع زهر عقرب خالص را به طور مستقیم و با نازلترین قیمت ها عرضه می کنند تا مورد استفاده در صنایع دارویی کشور قرار گیرد. شرکت عرضه توانسته با توزیع مناسب و سریع محصولات خود به صورت اینترنتی قرار داد های بزرگی با شرکت های دارویی ببندد.

شرکت عرضه زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

درباره کاربرد زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس بیشتر بدانید

درباره کاربرد زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس بیشتر بدانید عقرب مزوبوتوس اپئوس از جمله عقرب های کوچک آسیایی محسوب می شود که به عقرب خالدار نیز معروف است این عقرب دارای رنگ زرد متمایل به قهوه ای است که زهر قوی و خطرناکی دارد از این رو در صورت نیش زدن اول کلیه و کبد را مورد آسیب قرار می دهد.

و اما زهر این عقرب که جزء با ارزش ترین و گران ترین مایعات جهان در صنایع مختلف دارویی و پزشکی شناخته می شود کاربرد های گوناگونی دارد و توانسته بسیاری از مشکلات را رفع کند؛ یکی از کار برد های مهم و ارزشمند آن، درمان تومور های سرطانی است زیرا سم عقرب حاوی پروتئین هایی است که عملکرد سلول های سرطانی را مختل کرده و بدن را از این سلول ها پاکسازی می کنند.

به همین دلیل از این زهر عقرب جهت تولید داروهای سرطانی به خصوص سرطان پستان استفاده فراوانی می شود علاوه بر درمان سرطان برای بهبود بیماری های دیگر نظیر؛ ایدز، رماتیسم مفصلی، التهاب روده، بیماری ام اس و… نیز کاربرد دارد.

کاربرد دیگر آن در روند بهتر جراحی پیوند قلب است در برخی مواقع ممکن است در اثر پیوند عضو، بدن آن را نپذیرد و عمل با شکست مواجه شود از این رو زهر عقرب با خاصیت بی نظیری که دارد ریسک شکست را کاهش می دهد ضمنا از این مایع ارزشمند برای تولید دارو های مسکن درد استفاده می کنند.

و اما زهر عقرب در صنعت کشاورزی نیز کاربرد دارد به این صورت که نوعی آفت کش طبیعی است که هیچ ضرری به محیط زیست، حیوانات و انسان وارد نمی کند زیرا در طبیعت به خوبی تجزیه شده و تغییری در ساختار خاک ایجاد نمی کند.

مزایا خرید مستقیم زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

مزایا خرید مستقیم  زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس یکی از روش های خرید راحت و کم هزینه زهر عقرب وارداتی مزوبوتوس اپئوس، خرید مستقیم و بدون واسطه از طریق مرکز خرید اینترنتی می باشد زیرا در این صورت خریدار می تواند با صرف کمترین هزینه و بدون محدودیت محصول مورد نظر را از خود تولید کننده دریافت کند.

مجموعه ما با فراهم کردن زمینه خرید مستقیم، مشتریان خود را یاری می دهد به این صورت که خریدار با خرید مستقیم علاوه بر اطمینان کامل از محصول، می تواند با نماینده فروش ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کامل زهر عقرب را جویا شود سپس با توجه به نیاز و بودجه خود آن را سفارش دهد.

از دیگر مزیت های خرید مستقیم، کاهش هزینه های جانبی از قبیل؛ مشکلات ترافیک و حمل و نقل است از طرفی متقاضیان خرید می توانند در هر زمان و مکان زهر عقرب را خریداری کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید