مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

شرکت پخش زهر عقرب دوریه

آنچه در این مقاله می خوانید...

هدف از پرورش زهر عقرب چیست؟راهنمای خرید انواع زهر عقرب دوریه

زهر عقرب دوریه توسط آخرین روش های علمی در کارخانه تولید شده و به مشتریان عرضه می شود. عقرب از جمله بندپایانی است که بیش از 1500 گونه از آن در نقاط مختلف جهان وجود دارند. از این حشره سم یا زهری گرفته می شود که فواید و خواص آن در علم پزشکی به اثبات رسیده است. از این رو امروزه به کمک روش های علمی و همچنین پرورش عقرب زهر این حشره از آن استحصال شده و استفاده های زیادی از آن در طب به عمل می آید.

شرکت پخش زهر عقرب دوریه

هدف از پرورش زهر عقرب چیست؟

هدف از پرورش زهر عقرب چیست؟ کژدم یا عقرب گونه ای از حشرات متعلق به گروه بندپایان از رده عنکبوتیان می باشد که دارای نیش یا زهر کشنده بوده که در نوک دم آن در انتهای بدنش واقع شده است. آب و هوای گرم محل زندگی این حشره می باشد که بدن آن از بند ها و اجزای مختلفی تشکیل شده که به دلیل همین ساختار بدنی امکان حرکت جاندار را در انواع شکاف ها فراهم ساخته است.

عقرب به رنگ های مختلفی از جمله سیاه رنگ وجود دارد که دارای اندازه حداکثر 18 سانتی متر می باشند. مکان های مرطوب مانند آشپزخانه و حمام و دستشوئی از جمله مکان هایی است که می توان عقرب را در آن مشاهده کرد. عمده فعالیت کژدم شب ها می باشد و در طی روز بی حرکت در مکانی پنهان می شود. نیش یا زهر این جاندار که در قسمت انتهایی بدنش قرار دارد عاملی است که عقرب از آن برای از بین بردن شکار استفاده کرده و به این ترتیب با آن تغذیه می نماید.

زهر عقرب 100% طبیعی مایعی شفاف و بی رنگ با خاصیت قلیایی تا خنثی می باشد که از ترکیباتی مانند گوگرد، ازت، هیدروژن، و کربن تشکیل شده است. استفاده از دستگاه شوک الکتریکی یکی از روش هایی است که امروزه با استفاده از آن به استخراج زهر عقرب پرداخته و به این ترتیب آن را آماده ارسال به مراکز تولید دارو و آزمایشگاهی می نمایند

راهنمای خرید انواع زهر عقرب دوریه

راهنمای خرید انواع زهر عقرب دوریه خواص درمانی و فواید بسیار موجود در زهر عقرب خوزستان سبب شده است تا امروزه استخراج زهر عقرب به یک صنعت تبدیل شود و از این رو تولید و پرورش زهر عقرب اصل توسط فروشندگان صورت گرفته و این گروه ها انواعی از نیش عقرب را به کمک روش های علمی مختلف مانند استفاده از دستگاه شوک الکتریکی یا استفاده از دستگاه سانتریفیوژ آماده ساخته و آن را به متقاضیان عرضه می دارند.

بر این اساس خریداران می توانند برای استفاده از این فرآورده با تولید کننده یا فروشندگان تماس گرفته و اطلاعات کامل از جمله قیمت، کیفیت و روند خرید را از آنها جویا شده و پس از آن خرید خود را انجام دهند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید