مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

صادرکنندگان زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کاربردهای زهر عقرب 100% خالصقیمت خرید زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه یکی از انواع سم عقرب می باشدکه بسیار مقوی بوده و از نظر اقتصادی نیز مفید و ارزشمند می باشد با استفاده از این زهر در زمینه‌های مختلفی کارهای بزرگی را انجام می دهند به همین خاطر امروزه زهر عقرب به عنوان ماده گرانبها و با ارزش محسوب می شود.

صادر کنندگان زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه همواره نوع خالص و ۱۰۰% طبیعی زهر را به شکل بسته بندی شده با قیمتی مناسب به سایر نقاط و همچنین برخی از کشورهای خارجی صادر می کند.

صادرکنندگان زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

بررسی کاربردهای زهر عقرب 100% خالص

بررسی کاربردهای زهر عقرب 100% خالص زهر عقرب درجه یک که در ترکیب آن هیچ گونه ماده افزودنی وجود ندارد دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد و به خاطر همین کاربردهای مهم است که امروزه به عنوان نمادهای با ارزش در جهان شناخته شده نمیباشد با استفاده از زهر عقرب در گونه‌های متفاوت کارهای بزرگی را در زمینه پزشکی و تولید برخی از سموم آفت کش انجام داده‌اند.

گفته می‌شود که در زهر عقرب پروتئین و مواد بسیار مقوی وجود دارد که حضور این مواد باعث شده است که اغلب به عنوان یک تسکین دهنده درد طبیعی برای آرامش دردهای بزرگ استفاده شود همچنین یکی از کاربردهای بسیار مهم این زهر عقرب در حوزه پزشکی می باشد که از آن برای معالجه بیماریهای بسیار خطرناک استفاده می‌کنند.

در ترکیب زهر عقرب آنتی اکسیدان هایی وجود دارند که می‌توانند خیلی راحت سلول‌های سرطانی تشکیل شده در بدن را هدف قرار داده و آنها را سرکوب کنند و به این ترتیب برای درمان انواع سرطان های سخت بسیار استفاده می‌شود البته در مواردی هم برای جلوگیری از شکستن پیوند در هنگام انجام جراحی‌های پیوندی از زهر عقرب استفاده می‌کنند که وجود آن باعث می‌شود سلول‌های خودی به عضویت پیوند داده شده حمله نکنند و این گونه عمل پیوند را تضمین می‌کنند.

برای جلوگیری از حمله آفات در کشاورزی از سموم شیمیایی به فراوانی استفاده می‌کنند که این می تواند خطراتی را برای آلودگی محیط زیست و سلامت انسان داشته باشد به همین دلیل امروزه به فکر افتاده اند که از کاربرد زهر عقرب در این زمینه استفاده کنند چرا که زهر عقرب می‌تواند به عنوان یک آفت کش قوی تمامی آفت ها را از بین ببرد ضمن اینکه هیچگونه اثری برای سلامت انسان و محیط زیست ندارد.

قیمت خرید زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

قیمت خرید زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه قیمت خرید زهر عقرب سیاه ادنتوبوتوس دوریه بستگی به خالص بودن آن دارد و به طور طبیعی هر چه که طبیعی تر باشد قیمت خرید آن بیشتر خواهد بود چرا که زهر به خاطر کاربردهای مهمی که دارد گرانترین ماده محسوب می‌شود اما در مواردی می‌توان با استفاده از روش‌های مناسب آن را با قیمت مناسب تری هم تهیه کرد برای مثال قیمت خرید زهر عقرب در روش مستقیم از تولیدی ها خیلی به صرفه تر می باشد.

قیمت زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه هم با توجه به میزان تولید آن ثابت و یکسان نیست به همین دلیل نمی‌توان یک رقم را به عنوان قیمت اصلی آن بیان کرد و قیمت آن همواره با نوسان همراه است اما نوسانات آن چندان زیاد نمی باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید