مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

عرضه عمده زهر عقرب بیابانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با کاربردهای زهر عقرب در صنعت دارو آشنا شویدصادرات انواع زهر عقرب بیابانی

زهر عقرب بیابانی که یکی از پر استفاده ترین محصولات در صنعت پزشکی و داروسازی است امروزه با رشد تکنولوژی و فناوری زهر گیری در ایران به مرحله ی تولید رسیده است . این ماده که بسیار مهم و در عین حال کمیاب است در کشور ما به وفور امکان تولید و عرضه به بازار را دارد. در ادامه با کاربرد های مختلف زهر عقرب در دارو سازی شما را آشنا می کنیم پس به ادامه مطلب توجه کنید.

عرضه عمده زهر عقرب بیابانی

با کاربردهای زهر عقرب در صنعت دارو آشنا شوید

با کاربردهای زهر عقرب در صنعت دارو آشنا شوید این ماده که در سالهای دور به عنوان یک زهر و ماده کشنده شناخته می شد امروزه و با رشد صنعت و تکنولوژی به یکی از مواد بسیار مهم و پر کاربرد در صنعت داروسازی دنیا تبدیل شده است. کشور ما به دلیل وجود بیابان ها و سرزمین های خشک و دارا بودن گونه های مختلف عقرب پتانسیل بالایی برای تولید زهر این موجود و صادرات آن به خارج از ایران دارد. در مجموعه ما از زهر انواع عقرب ها مخصوصا زهر عقرب زرد استفاده می شود که این نوع عقرب یک گونه ی خاص بوده و زهر آن نیز بسیار مورد توجه داروسازان می باشد.

از این ماده پر ارزش در بسیاری از تمدن های قدیمی نیز استفاده می شد اما امروزه با رشد علم و تکنولوژی کاربرد ها بسیار بیشتری برای این موضوع پیدا شد که می توان از آن به استفاده از زهر این موجود به عنوان مسکن درد استفاده کرد که شاید باورش سخت باشد. همچنین از زهر عقرب اصل می توان برای درمان درد های روماتیسمی نیز بهره گرفت و به طور کلی از زهر به ظاهر کشنده و خطرناک این موجود با ارزش بسیار استفاده کرد و بهره مند شد.

صادرات انواع زهر عقرب بیابانی

صادرات انواع زهر عقرب بیابانی در مجموعه ی ما زهر عقرب اصل تولید و به بازار عرضه می شود و به همین دلیل می باشد که محصولات تولید شده توسط ما به دلیل مرغوبیت بالا و اصل بودن به مرحله صادرات رسیده و مورد توجه بسیاری از داروسازان خارج از کشور نیز قرار گرفته است.

برای تهیه این زهر عقرب اصل می توانید با مراجعه به سایت ما و بازدید از انواع زهر های تولید شده توسط ما محصول مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرید و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در مورد انواع آن این امکان فراهم شده است که با کارشناسان با تجربه ی ما در این زمینه مشورت و راهنمایی کنید تا خرید مطمئن تری داشته باشید. همین صادراتی بودن محصول نشان از مرغوبیت و کیفیت بالای آن دارد که در بازار های خارجی نیز توانسته جای خود را پیدا کند

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید