مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

عرضه مستقیم زهر عقرب امپراطور به صورت گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقش زهر عقرب در درمان مالاریابررسی قیمت انواع زهر عقرب امپراطور گرمی

گران بها ترین مایع در جهان سم یا همان زهر عقرب است به همین دلیل ما شاهد گسترش تجارت زهر عقرب هستیم. زهر عقرب امپراطور گرمی زرد بر اساس نوع عقربی که این زهر از آن استخراج شده نام گذاری می شود و برای این اساس خریدار می تواند آن را تهیه کند و بر اساس رنگی که دارند نیز تقسیم بندی می شوند برای تهیه ی پادزهر هر عقرب نیز باید از زهر همان عقرب استفاده شود.

عرضه مستقیم زهر عقرب امپراطور به صورت گرمی

نقش زهر عقرب در درمان مالاریا

نقش زهر عقرب در درمان مالاریا زهر عقرب مرغوب بی رنگ و شفاف است که خاصیت قلیایی تا خنثی دارد و در واقع نوعی پروتئین است. سم از عناصری مثل کربن، ازت، گوگرد و پروتئین هایی از قبیل توکسین و آنزیم تشکیل می شود. پودر سم عقرب، سفید تا کرم روشن است و کریستال آن زرد رنگ است. حدود ۱۸ ماه طول می کشد که عقرب به سنی برسد که قابلیت سم گیری داشته باشد. از هر ۱۵۰ هزار عقرب به طور میانگین ۲۵ گرم سم خشک به دست می آید که قیمت بسیار بالایی دارد.

برای تهیه ی زهر عقرب درجه یک خالص از روش تحریک الکتریکی غده ی سمی استفاده می شود. برای این کار عقرب زنده رابا دو پنس مناسب از ناحیه ی سر و دم عقرب مهار و نیش عقرب را وارد ظرف شیشه ای کوچک می کنند.

دو سر الکترود دستگاه الکترو شوک را برای لحظه ای در طرفین غده ی سمی عقرب قرار می دهند. در اثر عمل انقباض عضلات وابسته سم عقرب خالص داخل ظرف پاشیده می شود. زهری که به طور طبیعی ار خود عقرب خارج شده است بسیار روان و شفاف بوده و در آن هیچ نوع ناخالصی یا مواد ته نشین شده و محلول جود ندارد و در صورتی که به آن آب اضافه شده باشد به راحتی قابل تشخیص است.

بررسی قیمت انواع زهر عقرب امپراطور گرمی

بررسی قیمت انواع  زهر عقرب امپراطور گرمی زهر عقرب امپراطور گرمی حاوی پروتئین است و برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند: درمان بیماری‌های لاعلاج، درمان التهاب روده، بیماری ام اس، رماتیسم مفصلی، سرطان، جلوگیری از شکست پیوند سیاهرگی، مسکن درد، درمان آرتروز روماتیسی، درمان سرطان استخوان، درمان لوپوس که در آن پادتن ها به خود حمله می کنند.

جلوگیری از شکست بای پس قلبی، درمان آرتریت، درمان مالاریا، تشخیص بافت سرطانی مغز با سم عقرب، ساخت داروهای ایمنی بدن، پیوندهای عضو، کولیت زخم دار، دیابت ۱و۲، سیروز صفراوی، درمان تومور نخاعی، کارسینومای سلولی کبد، پسوریازیس، بیماری کورن، ایدز، تهیه پادزهر و موارد بسیار زیاد دیگر اشاره کرد.

در تشخیص سرطان های ریه، مری، پوست، گردن رحم ، هم چنین در اختلالات انعقادی، پرفشاری خون، بیماری های عروقی، معزی، آنتی بیوتیک بر علیه قارچ ها، باکتری ها، انگل ها و ویروس ها در کشاورزی: نابودی حشرات و یک آفت کش قوی می باشد و کاهش مصرف مواد شیمیایی این سم در طبیعت تجزیه می شود و در آب و خاک ماندگار نمی شود و به بدن حیوانات وانسان راه نمی یابد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید