مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

فروشنده معتبر زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودامرکز صادرات انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا یکی از معدود زهر های با کیفیت می باشد که ارزش دارویی داشته و در صنعت پزشکی بسیار مورد نیاز واقع می گردد؛ این محصول در جهت درمان بیماری کارایی دارد و جزو زهر های ارزشمند به شمار می آید. فروشنده معتبر زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا این محصول را به طور مطمئن و با تضمین کیفیت عرضه می کند و خرید آن را در سراسر کشور ممکن کرده است.

فروشنده معتبر زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا

مشخصات زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

مشخصات زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا زهر های عقرب از مواد مفید و ارزشمند به شمار می آیند که امروزه در صنعت پزشکی به منظور تولید دارو کارایی دارند که در انواع مختلفی و از عقرب های گوناگون تولید می شوند و با نام های مختلفی شناخته می شوند که زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گونه ای از آنها می باشد؛ این محصول دارای دو نوع ویژگی ظاهری و ویژگی های ساختاری می باشد که از نظر مورد اول تا حدودی مشابه با سایر زهر ها است؛ اما از نظر ویژگی های ساختاری کاملا منحصر به فرد می باشد.

از مشخصات انواع زهر عقرب های آندروکتوس کراسیکودا موارد زیر را می توان اشاره کرد:

  • این محصول دارای رنگی شفاف می باشد و ساختاری مایع دارد.
  • این زهر ها نوعی پروتئین به شمار می آیند و خاصیت قلیایی دارند.
  • بوی خاصی ندارند.
  • به دلیل سمی بودن نیز اطلاعاتی در خصوص مزه آنها در دست نیست؛ این محصول ماده ای سمی و تقریبا کشنده به شمار می آیند که با ورود آنها به بدن ایجاد خطر می کند.

و… اما از نظر ساختاری و ذرات ریز در سطح اتمی باید بدانید که ویژگی های منحصر به فردی داشته که به راحتی از سایر انواع زهر ها قابل تمایز می باشد و مواد و عناصر ارزشمندی در آنها موجود است که آنها را به نوعی ماده درمانی تبدیل کرده است که با ایجاد تغییراتی بر روی آنها مواد ارزشمندی از آنها به دست می آید.

مرکز صادرات انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

مرکز صادرات انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا زهر های عقرب امروزه به یکی از سودآور ترین مواد و محصولی برای کسب ثروت تبدیل شده اند که به سبب مشقت های زیادی که در تولید هر گرم از آنها وجود دارد، هر گرم از آن قیمت زیاد دارد؛ از این رو این محصول امروزه در واحد های پرورش عقرب تولید و عرضه می گردد.

مرکز صادرات انواع زهر عقرب مایع آندروکتوس کراسیکودا این محصول به صورت کاملا خالص و در قالب بسته بندی های مناسب به فروش می رود که مقصد فروش آنها بازار های خارجی در سراسر جهان می باشد و از آنجایی که بازار خرید آنها پر رونق می باشد؛ این محصول توانسته است به ماده ای ارز آور برای کشور تبدیل شود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید