مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

فروشندگان مستقیم زهر عقرب سیاه پرزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مواد تشکیل دهنده زهر عقربقیمت انواع زهر عقرب سیاه پرزدار

فروشندگان زهر عقرب سیاه پرزدار، آمادگی انرا دارند که انواع زهر عقرب صادراتی را برای مشتریان خود،با قیمت پایین فراهم آورند. با توجه به خواص بی نظیر این سم، در درمان اقسام بیماری ها از جمله آرتروز،شما می توانید برای آشنایی بیشتر با خواص زهر عقرب پرزداروخرید مستقیم آن، سایت ما را مطالعه بفرمایید.

فروشندگان مستقیم <a href=زهر عقرب سیاه پرزدار” class=”img-responsive aligncenter”>

بررسی مواد تشکیل دهنده زهر عقرب

بررسی مواد تشکیل دهنده زهر عقرب چه ماهی ، چه مار و چه عقرب ، بسیاری از حیوانات برای شکار یا دفاع از خود در برابر دشمنان از سموم استفاده می کنند. این سلاح های سمی همچنین باعث افزایش علاقه متخصصان پزشکی می شود. زیرا برخی از مواد تشکیل دهنده آنها پتانسیل درمانی دارند.همانطور که اکنون نشان داده شده است. با کمک این مواد ، می توان داروها را به طور خاص به مفصل منتقل کرد ، آزمایش با موش صحرایی را توانسته این امر را اثبات کند.

مواد موجود در سم عقرب در آزمایشگاه های مطرح جهان مورد آزمایش شمار زیادی از محققان سلولی و میکروبیولوژی قرار گرفته است و توانسته نتایج‌ جالبی برای تحقیقات حوزه پزشکی و درمانی داشته باشد. عنوان مثال ماده کلروتوکسین موجود در زهر عقرب توانایی اتصال به برخی سلولهای سرطانی مغز را دارد و سبب شناسایی تومور می شود.

زهر عقرب تأثیر زیادی در بهبود بیماری مالاریای انتقال یافته از پشه مالاریا دارد . با تحقیقات روی استخوان موش ازمایشگاهی، نتایج بدست آمده حاکی از بهبود بیماری‌های مربوط به استخوان این موجود داده است . که این آزمایشات قرار است بزودی بر روی انسان ها تست شود. اما نکته مهم در سم عقرب این است که استخراج این سم بسیار دشوار و ملال آور است و به این دلیل قیمت آن گران است.

قیمت انواع زهر عقرب سیاه پرزدار

قیمت انواع زهر عقرب سیاه پرزدار فروش عمده زهر عقرب پرزدار برنامه محوری مجموعه ما میباشد . ما در راستای تامین نیاز مشتریان داخلی و صادراتی که سفارش خرید عمده محصول زهر عقرب را از ما دارند، بهترین شکل همکاری و فروش مستقیم را به منظور کسب رضایت ایشان انجام می دهیم ‌ کار ما در مجموعه زهرینه، تولید، خرید و فروش و صادرات انواع زهر عقرب است.

تولید وصادرات و زهر عقرب به کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه اوراسیا از دیرباز یکی از اهداف مهم و محوری این مجموعه نیز می باشد.هم اکنون تولید و صادرات این محصول که یک محصول درجه ۱ صادراتی است در تمام جهان بسیار پررونق تر از گذشته می باشد .

اهمیت صادرات انواع محصولات دارویی ، از جمله زهر عقرب با توجه به فراوان بودن سم آن در ایران و سودآوری سرشار این سم،باید بیش از پیش مورد توجه تجار و فعالان اقتصادی شود نا بدینوسیله درآمد سرشار ارزی نصیب مجموعه خود و کشور بکنند

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید