مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =

فروشگاه عرضه زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

آنچه در این مقاله می خوانید...

با خاصیت های زهر عقرب آشنا شویدموارد تأثیرگذار بر قیمت زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

فروشگاه عرضه زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می دهد. یکی از باکیفیت ترین ترین نوع زهر عقرب های تولید شده در کشور از زهر عقرب ادنتوبوتوس بوده که مصارف پزشکی و درمانی فراوانی دارد.

امروزه عرضه زهر عقرب زرد دوریه به صورت غیرحضوری هم انجام می شود. در این روش مشتریان می توانند برای خرید و ثبت سفارش به صورت اینترنتی اقدام کنند. در روش اینترنتی هم محصول خریداری شده زودتر به دست مشتری می رسد و هم کیفیت زهر عقرب تضمین شده می باشد.

فروشگاه عرضه زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

با خاصیت های زهر عقرب آشنا شوید

با خاصیت های زهر عقرب آشنا شوید

زهر عقرب خواص فراوانی دارد. با پیشرفت علم و تحقیقات جامعی که بر روی این مایع گرانقیمت صورت گرفت، مشخص شد که زهر کژدم اصل دارای پروتئین های مخصوصی بوده که می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها مفید فایده باشد.

خواص فوق العاده این زهر سبب شده در تولید بسیاری از داروها از جمله داروهای مرتبط با بیماران سرطانی، بیماری های خود ایمنی، اعمال جراحی قلب باز و پیوند اعضا و… مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر در ساخت انواع داروهایی که برای تشخیص سرطان ها به خصوص سرطان های پیشرفته چون ریه، پوست، خون و سرطان گردن رحم از این زهر به صورت فرآوری شده استفاده می شود.

همچنین از زهر عقرب برای تولید داروهایی که منجر به درمان برخی از بیماری های خود ایمنی مانند آرتریت، کولیت،التهاب روده بزرگ و لوپوس می باشد، استفاده می کنند.

از سوی دیگر زهر عقرب به عنوان نوعی آنتی بیوتیک در درمان بیماری های چون اختلالات انعقادی، بیماری های مربوط به عروق خونی و… هم استفاده می شود.

موارد تأثیرگذار بر قیمت زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

موارد تأثیرگذار بر <a href=قیمت زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه” class=”img-responsive aligncenter”>

اگر بخواهیم به موارد تاثیرگذار بر روی قیمت زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه اشاره کنیم می توان عوامل متعددی را برشمرد. در این میان کیفیت یعنی میزان غلیظ یا رقیق بودن زهر عقرب، نحوه برداشت و همچنین شیوه توزیع و فروش محصول از مهمترین عوامل اثرگذار بر روی قیمت نهایی این ماده ارزشمند هستند.

امروزه پرورش دهندگان علاوه بر تولید زهر عقرب، اقدام به فروش آن نیز می کنند. در واقع خود تولید کننده برای آنکه هم سود بیشتری از پرورش عقرب ببرد و هم بتواند با قیمت بهترین آن را به مشتری عرضه کند، خود اقدام به فروش محصول می کند.

فروش بدون واسطه دست دلالان را از قیمت گذاری این ماده ذی قیمت و با ارزش بالا کوتاه کرده و سبب می شود مشتریانی که قصد دارند به صورت عمده زهر عقرب را خریداری کنند، با هزینه کمتری، خرید خود را یکجا انجام دهند.

اگر قصد خرید زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه را به صورت مستقیم از تولید کننده دارید، می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید