مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =

فروش انواع زهر عقرب به صورت لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با کاربردهای درمانی زهر عقربتوزیع کنندگان انواع زهر عقرب لیتری

فروش انواع زهر عقرب لیتری به صورت گسترده در کشور ما انجام می‌شود و به سایر نقاط دنیا و شهرهای مختلف ایران فرستاده می شود. شاید برای شما این سوال وجود بیاید که این زهر عقرب چطور به کشورهای دیگر صادر می‌شود این زهر هم به صورت خشک و هم به صورت مایع صادر می‌شود که در هر دو نوع آن خریداران زیادی متقاضی خرید ان هستند و برای عرضه این محصول به هیچ عنوان مشکلی وجود ندارد و با تولید این زهر قطعا بازار آن نیز وجود خواهد داشت.

فروش انواع زهر عقرب به صورت لیتری

آشنایی با کاربردهای درمانی زهر عقرب

آشنایی با کاربردهای درمانی زهر عقرب

زهر عقرب کاربردهای فراوانی در صنعت پزشکی دارد در درمان بسیاری از بیماری‌ها بسیار کاربردی است یکی از بزرگترین مشتریان زهر عقرب شرکت های داروسازی هستند که از این زهر برای مصارف مختلفی استفاده می کنند شاید برای شما جذاب باشد که بدانید این زهره خطرناک راه درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری سرطان است و از این زهر داروهای ضد سرطانی تولید می کنند.

همچنین زهر عقرب اصل را برای داروهای شیمی درمانی نیز مورد استفاده قرار می دهند زهر عقرب توسط کارآفرینان بزرگ در این عرصه گرفته می‌شود و کار بسیار سختی است اما سود دهی این کار نیز بسیار بالاست چرا که هر گرم از زهر عقرب قیمت بسیار بالایی دارد و بازار فروش خوبی نیز دارد. این بازار هم در داخل کشور وجود دارد و هم در خارج از کشور به صورت صادرات انجام می‌شود و بسیاری از کشورها خواهان زهر عقرب ایرانی هستند.

چراکه زهر عقرب های ایرانی بسیار پرخاصیت است و پرورش و نگهداری از عقرب نیز بسیار سود دهی دارد. در نتیجه تولید کنندگان زهر به این سمت روی آورده است و سالانه مقدار زیادی زهر عقرب تولید می‌کنند که این زهر برای کشور سودآوری و ارز آوری بالایی دارد و تولید آن علاوه بر اینکه به نفع تولید کننده است به طور کلی به نفع کشور نیز می‌باشد چرا که ارز زیادی به واسطه آن وارد کشور می شود.

توزیع کنندگان انواع زهر عقرب لیتری

توزیع کنندگان انواع زهر عقرب لیتری

توزیع کنندگان انواع زهر عقرب زرد لیتری محصولات خود را به تمامی نقاط کشور و همچنین خارج از ایران صادر می کند و شرکت هایی که تمایل به خرید این زهر دارند به راحتی می توانند از آن تهیه و خریداری کنند و در صنعت پزشکی از آن استفاده کنند.

بسیاری از شرکت های داروسازی در ایران و خارج از کشور تمایل دارند که از این زهر های عقرب با کیفیت خریداری کنند چرا که زهر عقرب که در ایران تولید می شود یکی از بهترین زهرها در کل دنیا است در نتیجه خواهان هایی بسیاری هم دارد و بسیاری از کشورها سالانه درخواست خرید از ایران را برای زهر عقرب دارند و ایران نیز با پشتکار تمام این زهر ها را تولید و به سایر نقاط دنیا عرضه می کند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید