مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

فروش بهترین زهر عقرب سیاه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا می دانید زهر عقرب چه قدر خواص دارد؟قیمت انواع زهر عقرب سیاه صادراتی

مراکز فروش زهر عقرب سیاه صادراتی برای فروش این محصول به صورت اینترنتی وارد عمل شده اند. این مراکز از طریق اینترنتی و با حذف واسطه ها و به شکل مستقیم اقدام به فروش زهر عقرب نموده اند. خرید از مراکز فروش اینترنتی به دلیل مستقیم بودن باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. مراکز فروش با توجه به میزان، کیفیت و نوع بسته بندی زهر و همچنین قيمت های به‌ روز شده ی محصول اقدام به ارائه آن به خریداران می نمایند

فروش بهترین زهر عقرب سیاه صادراتی

آیا می دانید زهر عقرب چه قدر خواص دارد؟

آیا می دانید زهر عقرب چه قدر خواص دارد؟ نیش عقرب ها در قسمت دم حیوان می باشد. دم عقرب در بالای سر حیوان قرار دارد. نیش عقرب و سمی که از آن خارج می شود به همان اندازه که کشنده است می تواند برای درمان بیماری ها راه حل مناسبی نیز باشد. سمی که از نیش عقرب ها خارج می شود بنا به شرایطی که عقرب در آن قرار می گیرد متفاوت است.

اگر زهر عقرب دم سیاه در جای گیر کرده باشد و راهی برای فرار نداشته باشد بیشترین میزان سم خود را از طریق نیش خارج می کند. قسمتی که مورد نیش عقرب قرار می گیرد دچار تورم و تغییر رنگ می شود.

علاوه بر این تغییرات سوزش در محل گزش عقرب، مشکلات تنفسی، منقبض شدن ماهیچه های بدن، گیجی و افزایش فشار از علائم نیش زدگی در عقرب می باشد. اگر مورد گزش نیش عقرب قرار گرفتید باید ابتدا محل مورد نظر را با صابون و آب تمیز و شستشو بدهید.

بعد از شستن محل گزش برای کاهش درد بهتر است از یخ استفاده نمایید. برای حفظ و در امان ماندن از نیش عقرب می توانید از سم نیز استفاده نمایید. علاوه بر استفاده از سم می توانید با نصب توری در قسمت های ورودی و پنجره ها خود را در برابر نیش این حیوان حفاظت نمایید.

بهتر است درز های باز را کاملا بپوشانید. فعالیت این حیوان در شب هنگام صورت‌ می گیرد. افرادی که در محیط ها و نقاط گرم زندگی می کنند بیشتر در معرض گزش نیش عقرب قرار دارند. این حیوانات به مکان های تاریک علاقه دارند و مکان های خنک را می پسندند.

قیمت انواع زهر عقرب سیاه صادراتی

قیمت انواع زهر عقرب سیاه صادراتی آیا با کاربردهای زهر عقرب گاردیوم آشنا هستید؟ آیا می دانید که این زهر در درمان چه بیماری های مورد استفاده قرار می گیرد؟ عقرب هوتنتوتا ساچ در کشورهای مختلفی مانند ایران، هند، افغانستان، و آفریقا زیست می کند.

استفاده از زهر این عقرب کاربردهای موفقی در علم پزشکی داشته است. از زهر عقرب برای درمان بیماری هایی مانند کاهش یا جلوگیری از رشد سلولهای سرطان زا، تنظیم و متعادل سازی جریان خون به قلب در جراحی قلب و درمان بیماری لوپوس می باشد.

اين سم در کشاورزی نیز مورد استفاده به عنوان نابود کننده آفات قرار گرفته است. کاربرد مفید دیگر سم عقرب در بالا بردن موفقیت عمل پیوند سیاهرگ می باشد. افرادی که به بیماری آرتروز روماتیسمی دچار هستند نیز از کاربرد مفید این سم بی نصیب نمانده اند. زهر عقرب ایرانی با درمان و جلوگیری از بیماری های سخت بسیار مفید می باشد. درمان دردهای مفصلی نیز از جمله موارد مفید در استفاده از زهر عقرب می باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید