مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

فروش تضمینی زهر عقرب صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایران مرکز تولید انواع زهر عقربراهنمای خرید انواع زهر عقرب صادراتی

فروش زهر عقرب صادراتی به صورت تضمینی سبب شده تا خریداران با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید این مایع ارزشمند و گران قیمت اقدام کنند. زهر عقرب یکی از اقلام صادراتی و ارزآور برای کشور محسوب شده و کشورهای خارجی زیادی زهر عقرب ایران را به دلیل کیفیت بالای آن خریداری می کنند.

امروزه برای دسترسی سریع تر خریداران و عرضه مناسب تر، فروش زهر عقرب ایرانی به صورت عمده انجام می شود. فروش عمده به صورت اینترنتی انجام می گیرد و خریداران می توانند برای ثبت سفارش به صورت آنلاین اقدام کنند.

فروش تضمینی زهر عقرب صادراتی

ایران مرکز تولید انواع زهر عقرب

ایران مرکز تولید انواع زهر عقرب

ایران مرکز تولید انواع زهر عقرب است. این به دلیل خاصیت آب و هوایی گرم و خشک است که باعث می شود بندپایان به دست تحمل شرایط سخت آب و هوایی تکثیر و رشد و نمو پیدا کنند. بنابراین مورد گزیدگی در کشورهایی که دارای آب و هوایی غیر از آب و هوای خشک هستند کمتر است. پس انتظار می رود کشور بتواند از این ظرفیت استفاده کند و پیشرفت نماید.

ایران با توجه به سابقه طولانی و تجربه زیاد در زمینه استخراج ضد زهرها به عنوان یک قدرت برتر جهانی مطرح شده است. زهرها از بندپایان مثل عقرب خارج و سپس برای تهیه سرم های ضد زهر به آزمایشگاه های فرآوری پادزهر تحویل می شود. این زهر طی یک گذراندن مراحلی پس از دست دادن خاصیت زهر، به پادزهری برای درمان گزیدگی های عقرب تبدیل می شود.

راهنمای خرید انواع زهر عقرب صادراتی

راهنمای خرید انواع زهر عقرب صادراتی

راهنمای خرید انواع زهر عقرب صادراتی توسط شرکت های تولیدکننده عرضه می شود. کاربرد زهر عقرب فقط منوط به ساختن سرم ها پادزهری نمی شود. از این زهر می توان برای تولید انواع داروها و بیماری ها بهره برد. بنابراین کشورها دارای تکنولوژی تولید سرم نسبت به صادرات انواع زهر عقرب به کشورها مختلف اقدام می کنند. این کشورها با واردات این زهرها ابتدا از خلوص آن اطمینان حاصل می کنند.

پس از اطمینان از خلوص زهر عقرب وارد چرخه تولید در موارد مختلف همچون سرم سازی، داروسازی و حتی درمان می شود. این موارد ثابت شده است که زهر عقرب به عنوان یک آنتی بادی و مسدود کننده و غلیظ کننده خون سبب کاهش گردش خون به ویژه در خون ریزی های داخلی و خارجی بزرگ می شود. این اثرات ذکر شده فقط بخشی از کاربرد آن است. در تولید دارو به عنوان مسکن و ضد التهاب استفاده می شود. به جای استفاده از مواد شیمیایی از مواد طبیعی بهره برده می شود.

امروزه شرکت های تولیدی دارو و واکسن در این زمینه درآمدزایی زیادی انجام و سود سرشاری نصیب خویش می نمایند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید