مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

فروش زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه درباره زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا نمی دانیدبررسی قیمت خرید زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

زهر عقرب یکی از مایعات گرانبهای دنیا محسوب شده که می‌تواند موجب درمان بسیاری از بیماری‌های بدخیم و فلج کننده باشد. بسیاری از تولیداتی که از این طریق به دست می آید دارای کیفیتی مطلوب بوده و می تواند بسیار کاربردی باشد. به همین خاطر است که فروش زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمی توسط تولید کنندگان این محصول به متقاضیان دریافت آن ارائه می شود.

فروش <a href=زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی” class=”img-responsive aligncenter”>

آنچه درباره زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا نمی دانید

آنچه درباره زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا نمی دانید ایران تنها کشور تولید کننده آنتی سرم عقرب زدگی در کل خاورمیانه است، که می تواند انواع آنتی بادی های و سرم های ضد گزش را در کشور تولید کنند. ایران جزء تولیدکنندگان بزرگ زهر عقرب آندرکتونوس کراسیکودا است. این عقرب در بسیاری از استان های کشورمان زیست می‌کند استانهای نظیر خوزستان، فارس، کرمان، لرستان و سمنان دارای این ‌گونه عقرب ها هستند.

زهر کژدم سیاه یا عقرب کراسیکودا بسیار فلج کننده و کشنده است. با توجه به انتقال سم توسط گردش جریان خون و حالت فلج کننده و درد شدید در عضلات فرد احساس شده و اگر به موقع سرم عقرب زدگی را به فرد تزریق نکنند دچار فلج عضلانی و خونریزی داخلی می گردد و در انتها باعث مرگ خواهد شد.

این نوع عقرب با توجه به داشتن زهری قوی می تواند گزینه‌ی فوق‌العاده برای تحقیقات سرم سازی در ایران باشد. زهر این عقرب با توجه به اینکه قویترین نوع عقرب در ایران شناخته شده می‌تواند مورد تحقیق قرار بگیرد و کاربردهای متفاوتی در بیماری های مختلفی مثل فلج عضلانی و یا استفاده برای افرادی که از سرطان های بدخیم رنج می‌برند نیز موثر باشد.

ایران به عنوان کشوری با تجربه در مورد تولید انواع آنتی بادی هایی که مورد استفاده اکثر کشورهای دنیا قرار گرفته است شناخته شده؛ و می‌تواند با تهیه محصولات پزشکی و همچنین دارویی از طریق زهر اینگونه جانوران و صادرات آن به دیگر کشورها درآمدزایی بالایی برای کشورمان ایجاد شود. با توجه به این موضوع است که، ارزش این ماده گرانبها در بین کشورهای مختلف شناخته می شود

بررسی قیمت خرید زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

بررسی قیمت خرید زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا بررسی قیمت زهر عقرب آندرو کتوس کراسیکودا نشان می‌دهد، رنج قیمت این نوع محصول با دیگر انواع زهر های موجود در رنج بالاتری قرار داشته و این به خاطر نایاب بودن این نوع عقرب سیاه است. تهیه زهر عقرب خالص توسط برند و مجموعه ما توانسته است متقاضیان زیادی را جذب محصولاتمان کند.

مجموعه ما به خاطر توان تولیدی بسیار بالایی که برای پوشش بازارهای داخلی و خارجی دارد، می تواند این گونه محصولات را به خوبی در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برساند. بع عنوان مثال زهر عقرب زرد یکی از گزینه‌های پرفروش در بین محصولات است که طرفداران زیادی دارد. بیشترین میزان صادرات این محصول به کشورهای اروپایی انجام می‌شود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید