مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

قیمت انواع زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع زهر عقرب رایجبهترین صادرکننده زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

قیمت انواع زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا بسته به نوع فروش و عرضه آن متغیر می باشد. از آنجا که زهر عقرب یکی از گران قیمت ترین انواع مایعات در جهان به شمار می رود، نحوه عرضه آن در تعیین قیمت نهایی بسیار مهم است.

در حال حاضر زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا به صورت بسته بندی شده و در اندازه های گرمی به صورت اینترنتی عرضه می شود. خریداران این نوع زهر عقرب که بیشتر شرکت های داروسازی هستند، ترجیح می دهند برای تامین نیاز خود، خریدشان را به صورت عمده انجام دهند. برای ثبت سفارش می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

قیمت انواع زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

معرفی انواع زهر عقرب رایج

معرفی انواع زهر عقرب رایج

عقرب ها گونه ای از بندپایان بوده و جزء موذی ترین و کشنده ترین نوع حیوانات محسوب می شوند. البته همه انواع عقرب ها دارای زهر کشنده نیستند. در ایران حدود 8 نوع عقرب با زهر کشنده شناسایی شده است. عقرب ها را بر اساس رنگ، نوع زهر و غلظت آن و همچنین جثه به دسته های مختلفی تقسیم بندی می کنند.

در بین انواع عقرب هایی که زهر آن برای انجام پروژه های تحقیقاتی و دارویی استفاده می شود، زهر عقرب زرد یا گاردیوم خطرناک تر و کشنده تر از انواع دیگر می باشد. عقرب گاردیوم که بیشتر در جنوب و جنوب غرب ایران به خصوص استان خوزستان و شهرستان های اهواز و دزفول یافت می شود، دارای زهری بسیار کشنده می باشد.

این عقرب به محض گزیدگی زهر را وارد خون می کند و سیستم عصبی فرد را مختل و او را از پای در می آورد. غلظت زهر این عقرب بسیار زیاد است. زهر عقرب گاردیوم به دلیل دارا بودن پروتئینی خاص به مصارف دارویی می رسد.

امروزه برای ساخت بسیاری از داروهای سرطانی، پیوند اعضا و بیماری های خود ایمنی از زهر این عقرب استفاده می کنند.

بهترین صادرکننده زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

بهترین صادرکننده زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

بهترین صادر کننده زهر عقرب عقرب آندروکتونوس کراسیکودا را به صورت وکیوم شده و در بسته های چند ده گرمی به مشتریان در سراسر جهان عرضه می کند. زهر عقرب تولید شده در ایران بالاترین کیفیت را در بین زهر عقرب های تولید شده در جهان دارد.

غلظت بالا، کیفیت خوب و قیمت مناسب از جمله مهمترین دلایل استقبال خریداران خارجی از زهر عقرب اصل ایرانی می باشد. صادر کنندگان ایرانی در سال های اخیر با بازاریابی نوین و حرفه ای توانسته اند، بازار فروش خوبی را در سایر کشورها پیدا کنند.

حضور در نمایشگاه های خارجی برای معرفی بهترین نوع زهر عقرب ایرانی از جمله زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا یکی از گام های موثری بوده که توسط صادر کنندگان ایرانی برداشته شده است. به دلیل ارزش بالای اقتصادی زهر عقرب، فروش آن توانسته ارزآوری خوبی را نصیب کشور نماید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید