مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

قیمت انواع زهر عقرب سیاه پرزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات زهر عقرب اصلسفارش انواع زهر عقرب سیاه پرزدار

قیمت انواع زهر عقرب سیاه پرزدار به کیفیت این زهر و همچنین درصد خلوص این زهر بستگی دارد، البته هزینه جمع آوری این زهر نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول می باشد.

البته انواع مختلف این زهر دارای قیمت های بسیار متنوعی است و قیمت انواع مختلف این زهر از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش این محصول و فروشگاه های عرضه داروهای گیاهی و طبیعی قابل استعلام و بررسی می باشد.

قیمت انواع <a href=زهر عقرب سیاه پرزدار” class=”img-responsive aligncenter”>

مشخصات زهر عقرب اصل

مشخصات <a href=زهر عقرب اصل” class=”img-responsive aligncenter”> زهر عقرب از جمله محصولات دارویی به شمار می آید که زهر عقرب خالص دارای ویژگی ها و مشخصاتی به شرح ذیل می باشد:

  • این محصول اصل از لحاظ شکل ظاهری دارای ویژگی های به خصوصی می باشد برای مثال کاملا بی رنگ و هم چنین مایع می باشد و هرگونه تغییر رنگ نشان از وجود ناخالصی و هم چنین تقلبی بودن این محصول دارد.
  • این زهر هم چنین در صورتی که اصل باشد در صورتی که پی اچ آن با دستگاه پی اچ متر سنجیده شود دارای پی اچ قلیایی تا خنثی می باشد.
  • این محصول هم چنین اگر از لحاظ بافت مورد بررسی قرار بگیرد نوعی پروتئین به شمار می آید و اگر در آزمایشگاه مورد بررسی و آنالیز قرار بگیرد دارای عناصری از جمله کربن، نیتروژن، گوگرد و ازت می باشد که این عناصر در صورت وجود نشان از اصل بودن و درصد خلوص بالای این سم دارد.
  • در آنالیز این سم خالص توکسین و آنزیم نیز مشاهده می شود که توکسین از جمله عوامل تاثیر گذار بر اعصاب می باشد که وجود آنزیم موجب افزایش تاثیر گذاری توکسین می شود.
  • این محصول هم چنین دارای غلظت و قوام مشخصی نیز می باشد که در صورت وجود ناخالصی در ترکیبات این سم موجب می شود که میزان غلظت و چگالی این سم از میزان مشخصی کم تر و یا بیشتر باشد.
  • البته فروش این محصول در بسته بندی های استاندارد و توسط برندهای معتبر فعال در این زمینه از دیگر نشانه های اصل بودن این سم است.

سفارش انواع زهر عقرب سیاه پرزدار

سفارش انواع زهر عقرب سیاه پرزدار سفارش انواع زهر عقرب بهداشتی سیاه پرزدار می بایست به صورت مستقیم از طریق مراکز تولیدی این سم انجام شود زیرا در این صورت خریداران می توانند از اصل بودن این سم اطمینان حاصل نمایند.

البته وب سایت های اینترنتی فروش این مراکز از دیگر محل های سفارش انواع زهر عقرب سیاه پرزدار به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد، خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت های اینترنتی معتبر این مراکز و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه های این کالا اقدام به دریافت کالا و خدمات از طریق باربری های فعال این مراکز در کوتاه ترین زمان ممکن بکنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید