مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

قیمت انواع زهر عقرب سیاه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با زهر عقرب سیاه صادراتیعرضه کنندگان زهر عقرب سیاه صادراتی

قیمت زهر عقرب سیاه صادراتی در انواع مختلف آن را می توان به طور مستقیم از فروشنده برتر این محصول در کشور به دست آورد و کسانی که در این زمینه صادرات آن به کشورهای دیگر فعالیت دارند می توانند جهت استعلام قیمت به طور مستقیم و بدون واسطه با این فروشنده ارتباط برقرار کنند و اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورند.

برای اطلاع از قیمت این زهر نیاز به مراجعه حضوری نیست و می توان از این همین وب سایت نسبت به استعلام قیمت این محصول اقدام کرد.

قیمت انواع <a href=زهر عقرب سیاه صادراتی” class=”img-responsive aligncenter”>

آشنایی با زهر عقرب سیاه صادراتی

آشنایی با <a href=زهر عقرب سیاه صادراتی” class=”img-responsive aligncenter”> زهره عقرب سیاه که به زهر عقرب تلخ نیز معروف است از جمله قویترین انواع زهرهایی است که از این عقرب گرفته می‌شود؛ از ویژگی‌های عقرب سیاه این است که در مناطق خشک و بیابانی زندگی می‌کند و به این ترتیب زهر استحصال شده از آنها از تراکم ترکیبات موثر بالایی برخوردار است.

این زهر از موثرترین انواع زهر عقرب به شمار می رود و استفاده از آن می تواند بیشترین تاثیر گذاری را در کمترین زمان ممکن بر روی انواع تومورهای سرطانی داشته باشد؛ این محصول حاوی توالی مشخصی از اسیدهای آمینه است که باعث ایجاد پپتیدها یا پروتئین های مشخصی است و در واقع این ترکیبات هستند که می‌توانند باعث تاثیرگذاری در بافت های مشخص شوند.

از این زهر علاوه بر موارد پزشکی در تهیه انواع آفت کش های کشاورزی استفاده می‌شود و به این ترتیب این زهر دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد و تهیه داروهای جایگزین برای شیمی درمانی یکی از کاربردهای وسیع این زهر خاص صادراتی است.

عرضه کنندگان زهر عقرب سیاه صادراتی

عرضه کنندگان زهر عقرب سیاه صادراتی

عرضه کنندگان زهر عقرب سیاه صادراتی یکی از بهترین انواع این زهر را که ویژگی ها و مشخصات ویژه ای دارد در حجم های مختلف در اختیار داشته و با قیمت مناسب به خریداران آن ارائه می کند؛ این عرضه کنندگان برای معرفی انواع این زهر اقدام به راه اندازی همین وب سایت کرده‌اند و مشخصات دقیق آن را در بخش محصولات آورده تا خریداران اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشند و بر اساس این اطلاعات ثبت سفارش خود را انجام دهند.

این عرضه کنندگان با این روش فروش خود باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه های رفت و آمد خریداران به جهت سفارش حضوری این محصول می شوند و به این ترتیب زهر عقرب بیابانی یا سیاه با پایین ترین نرخ به دست آنها خواهد رسید تا به این شکل امکان سود بیشتر در نتیجه صادرات این زهر به کشورهای دیگر فراهم باشد همچنین قیمت این زهر باعث تولید محصولات ارزان تر از این زهر در داخل کشور می شود و محصولات بیشتری به همراه خواهد داشت.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید