مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

قیمت خرید زهر عقرب سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید دارو ضدسرطان با زهر عقربمرکز توزیع زهر عقرب سیاه

استعلام‌ قیمت خرید زهر عقرب سیاه با نرخ مطلوب و کیفیتی استثنایی و اثبات شده در مجموعه ما قابل انجام است. دانشمندان آمریکایی نتایج بسیار جالبی از موفقیت مواد موجود در زهر عقرب در کنترل و از بین بردن سلولهای سرطانی به دست آورده اند .برای تهیه زهر عقرب بسته بندی بصورت عمده و البته آشنایی بیشتر با خواص زهر عقرب مرغوب می توانید سایت ما را مطالعه بفرمایید.

قیمت خرید زهر عقرب سیاه

تولید دارو ضدسرطان با زهر عقرب

تولید دارو ضدسرطان با زهر عقرب دانشمندان آمریکایی امیدوارند سم آزاد شده از سم عقرب بتواند در درمان شکل کشنده تومور بدخیم مغز استفاده شود. آزمایشات بالینی داروی جدید قرار است امسال آغاز شود. آزمایشات آزمایشگاهی انجام شده توسط هارالد سانتهایمر ، عصب شناس در دانشگاه آلاباما (بیرمنگام) نشان داده است که سم (که بر اساس قطعات پروتئینی پپتیدی است) می تواند مسیرهای بیوشیمیایی خاصی را که توسط سلول های توموری در گلیوما استفاده می شود ، از بین ببرد.

این سم می تواند به سلول های سرطانی حمله کرده و بافت سالم را دست نخورده باقی بگذارد. پس از انحطاط بافت عصبی طبیعی به تومور سرطانی ، یک فرآیند درون سلولی معروف به پمپ یون کلرید دوباره فعال می شود و به سلولها اجازه می دهد تا با بیرون راندن آب منقبض شوند.

به طور معمول ، این فرایند فقط توسط سلول های عصبی جنینی که در مغز در حال رشد حرکت می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، سلول های سرطانی ، دوباره این کانال را روشن می کنند ، همچنین می توانند در طول مغز حرکت کنند و این همان چیزی است که گلیوما را بسیار کشنده می کند.

دانشمندان می دانستند که عمل سموم حیوانی اغلب با توقف عملکرد سیستم عصبی قربانی همراه است. آزمایشات انجام شده با سم عقرب (Leiurus quinquestratum) نشان داد که یک پپتید ویژه در ترکیب آن با مسدود کردن کانالهای یون کلرید ، سلولهای عصبی بدخیم را نیز فلج می کند.

هارالد سانتهایمر با استفاده از تکنیک های مهندسی ژنتیک ، دارویی را تولید کرده است که حامل این سم پپتیدی است. آزمایش روی موش های تزریق شده با سلول های تومور انسانی نشان داده است که این ترکیب قادر به نفوذ به سلول های گلیوما است. محققان امیدوارند از این دارو برای رساندن عوامل ضد سرطانی قوی تر به سلول های تومور مغزی استفاده کنند. آزمایشات بالینی این دارو بلافاصله پس از صدور مجوز مربوطه توسط وزارت غذا و داروی ایالات متحده آغاز می‌شود.

مرکز توزیع زهر عقرب سیاه

مرکز توزیع زهر عقرب سیاه مرکز توزیع زهر عقرب سیاه با قیمتی پایین و به صرفه و با دسترسی عالی در مجموعه ما در حال انجام است و بازخورد خوبی از سوی مشتریان داشته است.تقریباً همه می دانند که اکثر حیوانات خطرناک کره زمین ، که می توانند سم را آزاد کنند ، به منبع مایع درمانی تبدیل می شوند. غدد آنها قادر به تولید سم هستند که اغلب در پزشکی استفاده می شود. یکی از این بندپایان عقرب است.
مطالعات اخیر در ایالات متحده آمریکا با ترشحات آن نتایج بسیار غیرمعمول به همراه داشته است. به نظر می رسد وقتی سم آن با نانوذرات پردازش می شود ، می تواند تقسیم سلول های بدخیم در بدن انسان را متوقف کند که مجموعه ما بل توجه به اهمیت این تحقیقات اقدام به فروش زهر عقرب کرده است

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید