مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =

قیمت زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص دارویی زهر عقرب چیست؟توزیع انواع زهر عقرب گاردیوم

زهر عقرب گاردیوم در گرمهای مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد. عقربها دارای گونه های زیادی هستند که در میان آنها زهر 5 نوع آن خاصیت دارویی دارد. قیمت هر گرم زهر عقرب به میزان غلظت آن بستگی دارد. توزیع زهر عقرب به تمام مراکز پزشکی و کشاورزی به صورت مستقیم صورت می گیرد. عقرب سیاه یکی از خطرناکترین عقرب های شناخته شده در دنیا است که در کشور ایران پرورش داده می شود.

<a href=قیمت زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی” class=”img-responsive aligncenter”>

خواص دارویی زهر عقرب چیست؟

خواص دارویی زهر عقرب چیست؟ همان طور که قبلا به آن اشاره شد یکی از کاربردهای مهم زهر عقرب استفاده آن در علم پزشکی است، البته این تنها کاربرد آن نیست بلکه در صنعت کشاورزی نیز استفاده های فراوانی دارد. اگرچه زهر عقرب کشنده است اما می تواند جان بسیاری از افراد را نیز نجات دهد. اخیراً با مطالعاتی که بر روی زهر عقرب، انجام داده اند به این نتیجه رسیدند که زهر عقرب می‌تواند بر روی سیستم تنفسی نقش زیادی داشته باشد.

برای تولید زهر عقرب خالص روش های متفاوتی وجود دارد اما به طور کلی از دو روش برای تولید زهر عقرب استفاده می گردد: روش شوک الکتریکی و روش سایش غدد.

با توجه به تجربه هایی که تاکنون برای تولید زهر عقرب به دست آمده نشان می‌دهد که روش شوک الکتریکی موثرتر بوده زیرا در این روش پروتئین بزرگی به نام موکو که در زهر عقرب وجود دارد کمتر ترشح می‌گردد.

در این روش ابتدا عقرب زنده را به وسیله دو عدد پنس از قسمت سر و دم مهار می‌کند سپس نیش عقرب را وارد یک ظرف شیشه‌ای می‌نمایند سپس دستگاه شوک را برای یک لحظه روی غده سمی آن قرار می دهند در نتیجه در اثر شوک عضلات عقرب منقبض می شود و در این حالت زهر خالص داخل ظروف شیشه‌ای ترشح می‌گردد

توزیع انواع زهر عقرب گاردیوم

توزیع انواع زهر عقرب گاردیوم انواع زهر عقرب که به عقرب کژدم نیز معروف است در جنوب کشورمان یافت می شود. این نوع عقرب به صورت پرورشی نیز موجود می باشد. همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره شد این جانور کوچک برای درمان بسیاری از بیماریها مفید می باشد.

از خواص دارویی آن برای درمان بیماری‌ مانند لوپوس استفاده می‌شود. همچنین برای افرادی که از بیماری سرطان استخوان رنج می‌برند می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. عقرب ها انواع مختلفی دارند از میان آنها عقرب گاردیوم معروف و زهر آن بسیار خطرناک می باشد به طوری که به آن عقربه مرگ نیز می‌گوید.

یکی از مشخصات عقرب گاردیوم این است که طول دم آن در مقایسه با سایر عقرب ها بزرگتر است. اغلب آنها با اینکه خطرناک هستند مفید نیز می باشند. ایران از جمله کشورهایی است که توانایی تولید زهر عقرب را در کشور دارد و سالیانه حجم زیادی از آن را صادر می کند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید