مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =

مرکز تولید زهر عقرب بدون رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

زهر عقرب شفاف کاربردهای زیادی داردعرضه بی واسطه زهر عقرب بدون رنگ

از بین حدود 200 گونه عقرب مختلف موجود در سراسر جهان، فقط 20 گونه سمی هستند ، عقرب قرمز هندی کشنده ترین است، با میزان مرگ و میر 40 تا 30 درصد در ایالت هند. دو گونه ایرانیوس و خوزستانوس در ایران کشف شده است و گونه های عقرب ایرانی ثبت شده زیادی وجود دارد. در ایران سه گونه عقرب خطرناک وجود دارد که گزارش شده است بر اثر گزش جان خود را از دست داده اند. جهت اطلاعات بیشتر درباره مرکز تولید زهر عقرب بدون رنگ به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

مرکز تولید زهر عقرب بدون رنگ

زهر عقرب شفاف کاربردهای زیادی دارد

زهر عقرب شفاف کاربردهای زیادی دارد زهر عقرب اصل مایعی شفاف و بی رنگی است که ماهیتی قلیایی تا خنثی دارد و در واقع یک پروتئین است. این سم از عناصری مانند کربن ، هیدروژن ، نیتروژن و گوگرد تشکیل شده است. این ماده حاوی پروتئین های مختلفی مانند سم، سموم و آنزیم ها است. سموم یا عوامل سمی شامل نوروکسین هموتوکسین و کاردیوتوکسین است.

آنزیم هایی که عملکرد سموم را تسهیل می کنند شامل آنزیم های لسیتیناز ، هیالورونیداز ، فسفولیپاز ، پروتئیناز و انعقاد یا ضد انعقاد هستند. سم عقرب در باله ها و حیوانات کوچک موثرتر است ، اما برخی از گونه ها نیز برای انسان کشنده هستند. معلوم نیست که عقرب چند دقیقه پس از مرگ نیش می زند.

برخی علاوه بر مطالعه پروتئین های سم عقرب ، به دنبال راه هایی برای استفاده از سم عقرب برای خدمات بیشتر به انسان هستند. ساده ترین ویژگی این زهر روی بدن عقرب استفاده از آن در کشاورزی است. سم عقرب یکی از بهترین سموم دفع آفات است. استفاده از سم عقرب برای دفع آفات فواید زیادی دارد که مهمترین آن تخریب خاک آن است. همانطور که می دانید، استفاده از سموم دفع آفات صنعتی باعث می شود خاک پس از سالها خاصیت خود را از دست داده و به اصطلاح خاک مرده شود.

زیرا سموم صنعتی به هیچ وجه قابل تجزیه نیستند. از زهر عقرب می توان برای آشکار سازی سلولهای سرطانی نیز استفاده کرد. مطالعات انجام شده بر روی عقرب ها در سال 2013 نشان می دهد وقتی سم عقرب به دستگاه رنگ آمیزی تومور متصل شود ، به دلیل خاصیت فلورسنت می تواند رنگ تومورهای سرطانی را به وضوح نشان دهد. در نتیجه 15 سال تحقیق ، محققان ما موفق به ساختن نوعی ترکیب دارویی ضد سرطان با استفاده از سموم مار و عقرب شده اند.

این ترکیب داروها می تواند 4 نوع سرطان شایع از جمله سرطان های خون ، ریه ، رحم و سرطان پستان را تحت تأثیر قرار دهد. واکسن رازی و سرم تحقیق این ترکیب دارویی که در انستیتو ایجاد شده است ، نتایج بسیار خوبی را در آزمایشات حیوانی نشان داده است. به گفته رئیس موسسه حیوانات سمی ، ایران یکی از معدود کشورهایی است که به این موفقیت علمی دست یافته است و آزمایشات انسانی این ترکیب جدید با نام ICD85 پس از تأیید وزارت بهداشت آغاز می شود.

عرضه بی واسطه زهر عقرب بدون رنگ

عرضه بی واسطه زهر عقرب بدون رنگ شرکت ما در زمینه عرضه بی واسطه زهر عقرب لیتری به سراسر کشور فعالیت دارد و چون این نوع زهر بدون رنگ کاربردهای درمانی در زمینه پزشکی دارد مشتریان خارجی را نیز جذب خود کرده و ما این نوع زهر را نیز به کشورهای دیگر بدون واسطه صادر می کنیم که می توانید جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی ما مراجعه فرمایید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید