مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

مرکز صادرات زهر عقرب سیاه پرورشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درمان سرطان با زهر عقربعرضه کنندگان زهر عقرب سیاه پرورشی

زهر عقرب سیاه پرورشی یکی از قوی ترین زهر هایی است که در بازار مشاهده می‌شود و در علم پزشکی کاربرد زیادی دارد، در مرکز صادرات زهر عقرب نوع سیاه پرورشی را به صورت عمده و مستقیم در بسته‌بندی‌های گرمی به کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای همسایه و دیگر کشورهای متقاضی صادر کرده اند تا افراد خارج از مرزهای ایران نیز بتوانند، از کیفیت خوب نمونه ها بهره ببرند.

مرکز صادرات زهر عقرب سیاه پرورشی

درمان سرطان با زهر عقرب

درمان سرطان با زهر عقرب از دیرباز در کشور ما از زهر حشرات،عقرب،مار و موارد دیگر برای درمان بیماری ها استفاده کرده اند و امروزه نیز استفاده از آنها رایج می باشد، در این قسمت قصد داریم، در رابطه با تاثیر زهر عقرب بر بیماری سرطان صحبت کنیم، نمونه این گونه است که :

  • دارای پروتئین قوی می باشد، هنگامی که وارد بدن می‌شود، می‌تواند این بیماری را که در اثر سردی به وجود آید را تا حدودی کنترل کند و عوارض آن را در بدن کاهش دهد.
  • دارای اسید آمینه‌ای می باشد که وقتی آن را به بدن تزریق می‌کنند، متخصصان و پزشکانی که برای تصویربرداری پزشکی فعالیت می کنند، راحت تر می توانند،تومورهای بدخیم سرطانی را در بدن تشخیص دهند و درمان سریع آنها را آغاز کنند و این امر می‌تواند برای افراد مبتلا به سرطان مناسب باشد.
  • هنگامی که آنها را مورد جراحی قرار می‌دهند، به دلیل این که در عمل باز، انواع بیماری ها می تواند، در بدن عفونت هایی را به وجود آورد، این نمونه را به دلیل خاصیت میکروب کشی مورد استفاده قرار می‌دهند.

قابل ذکر است به این نکته اشاره کنیم که زهر عقرب علاوه بر علم پزشکی در فعالیت‌های کشاورزی برای تهیه انواع سموم و در دام پزشکی برای درمان اسب ها و غیره کاربرد دارد.

عرضه کنندگان زهر عقرب سیاه پرورشی

عرضه کنندگان زهر عقرب سیاه پرورشی عرضه کنندگان زهر عقرب نوع سیاه پرورشی را به صورت بسته‌بندی به صورت گرمی به بازار عرضه کرده است و اطلاعات لازم از جمله، (تاریخ تولید،تاریخ انقضاء و موارد دیگر) را بر روی بسته بندی ها قرار داده شده است و در عرضه عمده، قیمت محصولات همانند قیمت اولیه برای خریداران در نظر می‌گیرند تا رضایت آنها را فراهم سازند.
توزیع مستقیم آن را هم آغاز کرده اند تا واسطه‌ گران در این زمینه نتوانند، با فعالیت‌های خود باعث افزایش کاذب قیمت ها شوند.
راهنمای خریدی به افراد ارائه می‌کنند که به معرفی زهر عقرب دم سیاه، زهر عقرب خالص و نمونه‌های دیگر پرداخته است و اطلاعاتی در رابطه با نحوه خرید آن به صورت عمده و مستقیم، کیفیت و قیمت آنها در اختیار خریداران قرار داده تا آنها بتوانند، نمونه‌هایی را خریداری کنند که متناسب با نیاز افراد باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید