مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

مرکز عرضه زهر عقرب هوتنتوتاسالسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی که باید درباره زهر عقرب بدانیدصادرات انواع زهر عقرب هوتنتوتاسالسی

زهر عقرب هوتنتوتاسالسی، یک ترکیب پروتئینی بسیار قوی است که از عقرب هوتنتوتا به دست میاید. این عقرب در اقلیم های نیمه خشک تا استپی زندگی میکند و کشور ما به دلیل داشتن پهنه های وسیعی از این اقلیم، محل مناسبی برای زندگی این نوع عقرب میباشد. زهر این عقرب فواید بسیاری از نظر پزشکی دارد.
مرکز عرضه زهر عقرب هوتنتوتاسالسی

نکاتی که باید درباره زهر عقرب بدانید

نکاتی که باید درباره زهر عقرب بدانید 1) شرایط زیست محیطی برای تولید زهر عقرب:

ایران به دلیل نوع محیط جغرافیایی خود و داشتن اقلیم های خشک و نیمه خشک بسیار، همواره دارای گزندگان متنوع و گاها خطرناکی بوده است. یکی از انواع این گزندگان، عقرب نام دارد که دارای گونه های مختلفی است. از زهر این جانور در موارد بسیاری استفاده میکنند. زهر عقرب ایرانی دارای شهرت زیادی در جهان بوده و ایران از مهم ترین تولید کنندگان زهر عقرب و مار در جهان میباشد.

عقرب هوتنتوتا یکی از مهم ترین گونه هایی است که کشور ما زیستگاه جمعیت بالایی از این گونه از عقرب میباشد.

2) فواید زهر عقرب:

از زهر عقرب برای مصارف پزشکی و داروسازی و همچنین در تولید آفتکش ها استفاده میشود. همچنین برای تولید پادتن نیز مورد استفاده قرار میگیرد. طبق بررسی نتایج تحقیقات پزشکی و زیست شناسی بر روی انواع زهر های حاصل از گونه های مختلف عقرب، زهر این جانور از ترکیباتی بهره میبرد که میتوان از آن برای تولید داروها و پماد های جلوگیری از درد مفاصل و بهبود انواع مشکلات مربوط به مفاصل بهره برد.

همچنین در بخش کشاورزی، برای تولید آفتکش های بهینه تر، میتوان از ترکیبات زهر عقرب استفاده کرد. لازم به ذکر است که این آفتکش های تولید شده با زهر عقرب، در مقایسه با آفتکش های شیمیایی موجود در بازار بسیار مضرات کمتری داشته و طبق بررسی های انجام شده، پس از استفاده، این نوع آفتکش ها توسط خاک تجزیه شده و خطری از بابت مسمومیت با زهر عقرب وجود ندارد.

در بخش های دیگر نیز میتوان به صادرات زهر به سراسر جهان برای انجام کار های تحقیقاتی و علمی و نیز تولید پادتن های مختلف اشاره کرد.

3) روش های متداول زهر گیری از عقرب:

زهر گیری عقرب بر خلاف باور عموم مردم، کاری بسیار تخصصی است و نباید توسط افراد آموزش ندیده و کم تجربه انجام شود. چراکه علاوه بر امکان کاهش کیفیت و کمیت زهر، جان فرد زهر گیرنده به خطر میفتد و در مواردی گزارش شده که در هنگام زهر گیری، فرد بلافاصله پس از گزیده شدن توسط عقرب فوت شده است.

در زهر گیری تخصصی عقرب، روش های مختلفی وجود دارد که رایج ترین روش های زهرگیری عقرب، روش تحریک غدد زهری و نیز شوک الکترونیکی است.

صادرات انواع زهر عقرب هوتنتوتاسالسی

صادرات انواع زهر عقرب هوتنتوتاسالسی همانطور که گفته شد ایران به دلیل شرایط اقلیمی خود، زیستگاه انواع گونه های خزندگان و گزندگان از جمله انواع عقرب هاست. تولید و صادرات زهر عقرب هوتنتوتا و زهر عقرب سیاه که از قویترین و بهترین انواع زهر عقرب میباشند، برای مصارفی چون پزشکی و داروسازی، آفتکشی محصولات کشاورزی، علمی و تحقیقاتی، تولید پادتن و غیره در سالهای اخیر رونق فراوانی داشته است.

زهر عقرب هوتنتوتاسالسی اغلب به صورت پودری فرآوری و صادر میشود و جنس مرغوب این نوع زهر پس از تولید به رنگ کرمی و دارای دانه های درشت کریستالی است.

برای فروش و ارسال به متقاضیان، از بسته بندی های ویژه برای پک کردن این محصول استفاده میکنند. زهر این عقرب به دلیل کمیاب بودن و خاص بودنش جزء گرانترین زهر ها به حساب میاید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید