مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =

واردات انواع عصاره زهر عقرب

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با کاربردهای تجاری انواع زهر عقربشرکت بازرگانی انواع عصاره زهر عقرب

عصاره زهره عقرب برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد و بدن را سالم و قوی می کند. عصاره زهر عقرب را از عقرب های گوناگون و متفاوتی می گیرند. عصاره زهر عقرب اگر به رنگ سیاه باشد بسیار کشنده و قوی می باشد و اما در صنعت پزشکی و در داروسازی استفاده می شود. یکی از مزیت های این عصاره این است که به مدت زمان بسیار طولانی و با کیفیت بالایی باقی می ماند. عصاره عقرب بسیار شفاف می باشد که اگر در بدن انسان تزریق شود سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. زهر عقرب حاوی مقداری آنتی اکسیدان می باشد که جلو بیماری مفصلی و روماتیسمی را می گیرد.

واردات انواع عصاره زهر عقرب

آشنایی با کاربردهای تجاری انواع زهر عقرب

آشنایی با کاربردهای تجاری انواع زهر عقرب زهر عقرب 100% خالص را اینگونه بدست می آورند که سر و دم و نیش عقرب را در ظرف شیشه ای قرار می دهند و به آن شوک وارد می کنند و وقتی به آن شوک وارد شد زهر عقرب به صورت خالص بر روی ظرف پاشیده می شود و اول رنگش به صورت شفاف بوده و به مدت زمان کوتاهی رنگش کدر می شود و به شکل کریستال در می آید.

زهر عقرب یک ماده پروتئینی می باشد که به صورت خالص و خنثی است و کاملا شفاف و بی رنگ می باشد و بسیار مایع کشنده ای است و مقدار کمی از آن تاثیر مثبتی بر بدن انسان می گذارند و تومور های مغزی و سرطانی را درمان می کنند و در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و این زهر از ترکیبات شیمیایی متفاوتی تشکیل شده است و حشرات و آفات ها را در زمین های کشاورزی افتاده اند کاملا از بین می برد و در صنعت استفاده بهینه ای دارد.

شرکت بازرگانی انواع عصاره زهر عقرب

شرکت بازرگانی انواع عصاره زهر عقرب زهر عقرب پرورشی خواص درمانی زیادی دارد و به این دلیل پرورش دادن آن سود بالا و در آمدزایی بسیاری دارد و چون ایران گزنده ترین عقرب ها در کویر ها دارد که زهرشان بسیار خطرناک می باشد و به همین دلیل است که کشورهای دیگر خواهان خرید این سم می باشد که ایرانی ها آن ها پرورش می دهند و به سراسر دنیا می فرستند و جزء گران ترین مایع در جهان می باشد که پرورش دادن زهر عقرب هزینه زیادی نمی خواهد ولی در آمد بالایی دارد.

قیمت زهر عقرب به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا بسته به کیفیت و برند های معتبر آن دارد و از این رو زهر عقرب باید زود به فروش برسد تا بتوانند زهر عقرب جدیید را وارد بازارهای داخلی کنند و به دست مصرف کننده برسانند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید