مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 5 =

پخش مستقیم زهر عقرب سیاه 70 سی سی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درمان سلول های سرطانی با سم عقربصادرات انواع زهر عقرب سیاه

پخش زهر عقرب سیاه ۷۰ سی سی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور انجام می گیرد. این مجموعه در زمینه پخش زهر عقرب فعالیت می کند و با ارائه محصولی با کیفیت توانسته رضایت مندی مشتریان داخلی و خارجی را به دست بگیرد. گران بهاترین مایع در حهان سم یا زهر عقرب می باشد که در حهان مخاطبین خاص خود را دارد. برای آشنایی بیشتر با این ماده و کشف این حقایق با ما همراه باشید.

پخش مستقیم زهر عقرب سیاه 70 سی سی

درمان سلول های سرطانی با سم عقرب

درمان سلول های سرطانی با سم عقرب زهر یا سم عقرب بسیار پر خاصیت و برای درمان بسیاری از بیماری ها سخت و نا علاج مفید است. سم عقرب مایعی بی رنگ و شفاف است که خاصیت قلیایی و خنثی داشته و دارای نوعی پروتئین به نام توکسین و آنزیم می باشد که به درمان ریشه سرطان کمک می کند

همچنین دارای مقادیر زیادی کربن، هیدروژن، ازت و گوگرد بوده، توکسین ها نوعی مواد سمی نوروتوکسین، هموتوکسین و کاردیوتوکسین هستند. آنزیم ‌هایی که باعث سهولت تأثیر سم می ‌شوند شامل لستیناز، هیالورونیداز، فسفولیپاز، پروتئیناز و آنزیم‌ های انعقادی یا ضد انعقادی هستند.

توجه داشته باشید بیشتر عقرب های خطرناک و کشنده باعث نابودی گلبول های قرمز خون می شود و در محل گزش نیز تغییر رنگ موضعی و تورم دردناک ایجاد می کند. علاوه بر آسیب به گلبول های قرمز، سم عقرب نشانه های عصبی نیز ایجاد می کند که بی‌قراری، تشنج، راه رفتن نامتعادل، تکلم منقطع، آبریزش از دهان، حساسیت شدید پوست به لمس، انقباضات ماهیچه ای، درد شکم و کاهش کارکرد سیستم تنفسی و… می شود.

ساخت داروهایی برای درمان و پیشگیری از سرطان، بیماری های قلبی و آرام بخش ها از مهم ترین خواص سم عقرب به شمار می رود. سم عقرب نه فقط در تشخیص سلول های تومور مفید است بلکه به درمان کمک بسیار بالایی می کند.

صادرات انواع زهر عقرب سیاه

صادرات انواع زهر عقرب سیاه صادرات زهر عقرب مرغوب به انواع کشور های جهان از جمله عراق، عربستان، عراق، ترکیه، فرانسه و… انجام می گیرد. و با گسترش تجارت قیمت آن روز به روز افزوده می شود. همین امر باعث شده این شغل یکی از نوپا ترین شغل ها تبدیل شود و در آمد میلیونی آن موجب شده تا جوانان اشتیاق بیشتری برای تولید زهر عقرب بسته بندی داشته باشند.

برای خرید این محصول می توانید با کمترین هزینه ممکن از طریق این مجموعه اقدام کنید و همچنین در هنگام خرید به خواص کارایی آن توجه کنید. زهر عقرب حاوی پروتئین‌ است و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند رماتیسم مفصلی، التهاب روده، بیماری ام اس، سرطان در خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازار بسیار پر سودی را به خود اختصاص داده است.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید