مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

عرضه انواع زهر عقرب به صورت گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی جامع انواع زهر عقرببهترین مرکز پخش زهر عقرب گرمی

با توجه به تحقیقاتی که در زهر عقرب انجام شده تاثیر آن بر درمان بیماری های لاعلاج و استفاده از آن در ساخت بسیاری از مسکن ها کشف شده است که آن را تبدیل به گرانترین مایع جهان نموده است. و ایران زیستگاه و دارنده بیشترین نوع عقرب می باشد به همین دلیل پرورش عقرب و زهرگیری آن رو به افزایش است.شرکت یکی از مراکز معتر عرضه زهر عقرب گرمی است که با تجهیزات بروز اقدام به زهر گیری نموده تا زهری خالص به دست آورد.

عرضه انواع زهر عقرب به صورت گرمی

معرفی جامع انواع زهر عقرب

معرفی جامع انواع زهر عقرب

ایران بزرگترین تنوع عقرب را داشته است و همچنین زیستگاه عقرب خاص ایران به نام گادیوم می باشد به همین دلیل بزرگترین تولید کننده زهر عقرب در دنیا می باشد. هریک از عقرب های موجود در ایران زهر متفاوتی را دارند و آنزیمهای آنها متفاوت است به همین دلیل عوارض ناشی از عقرب زدگی نیز متفاوت است.

زهر عقرب مایع شفاف و سفید رنگ می باشد که برای ساخت پادزهر استفاده می شود همچنین زهر عقرب دارای آنزیم هایی است که باعث توقف رشد سلول های سرطانی و تومور ها می گردد همچنین میتوان از آن مسکن های قوی تهیه کرد و از زهر عقرب در عمل های جراحی قلب و درمان بیماری لوپوس و ام اس و بیماری های دیگر استفاده می شود و همچنین در ساخت آفت کش های طبیعی نیز کاربرد دارد.

زهر عقرب حاوی پروتئین خطرناکی است که موجب تخریب گلبولهای قرمز می شود در ایران سه نوع عقرب وجود دارد که سم آنها برای انسان خطرناک است وهر زهر عقرب پروتئین های مختلفی داراست که باعث بروز صدمات مختلفی در انسان می شود.

عموما عقرب هایی که در نواحی خشک زندگی می کنند زهر غلیظ تری دارند و همچنین زهر عقرب های بزرگتر از زهر بچه عقرب غلیظ تر می باشد عقرب در زمان گزش فقط مقدار اندکی از زهر خود را تزریق می کند ولی در زهر گیری توسط دستگاه تمام زهر عقرب به دست می آید.

زهر تمامی عقرب ها در مدت اندکی بعد از گرفتن شروع به تجزیه شدن و از بین رفتن می کند به همین دلیل بالافاصله باید جمع آوری شود در غیر اینصورت خاصیت خود را از دست می دهد هر چقدر سم عقرب خطرناک تر باشد مقدار پروتئن های موجود در آن بیشتر و هز ارزش بیشتری برخوردار است.

بهترین مرکز پخش زهر عقرب گرمی

بهترین مرکز پخش زهر عقرب گرمی

به دلیل اینکه ایران زیستگاه انواع عقرب است پرورش عقرب نیاز به هزینه زیادی ندارد و مراکز ارائه دهنده زهر عقرب نیز رو به افزایش است. بودن مرکزی برای پخش زهر عقرب اصل از درجه اهمیت زیادی برخوردار است، شرکت از مراکز معتبری است که اقدام به فروش زهر عقرب به صورت گرمی نموده است این زهرها به صورت خشک شده و مایع وجود دارد و با تجهیزات الکتریکی انواع زهر استحصال شده است تا بیشترین خلوص را دارا می باشند برای اطلاعات بیشتر میتوانین به کارشناسان ما مراجعه نمایید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید