مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

عرضه عمده زهر عقرب چینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

زهر عقرب چه کاربردی در کشاورزی دارد؟بررسی بازار زهر عقرب چینی

زهر عقرب چینی به دلیل مصارف دارویی فراوانی که دارد در بین اغلب صنایع متقاضیان فراوانی برای خرید این زهر وجود دارد؛ عرضه عمده زهر عقرب چینی توسط این مرکز به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با پرورش دهندگان عقرب و یا شکارچیان عقرب موجب شده تا قیمت مناسبی برای این محصول ارائه گردد.

عرضه عمده زهر عقرب چینی

زهر عقرب چه کاربردی در کشاورزی دارد؟

زهر عقرب چه کاربردی در کشاورزی دارد؟ می دانیم که زهر عقرب یک مایع بی رنگ و شفاف است که به دلیل داشتن خاصیت قلیایی نزدیک به خنثی عناصر مختلفی مانند کربن، ازت، گوگرد و پروتئین در آن وجود دارد، بیشترین ماده موثر موجود در زهر عقرب را نوعی پروتئین خاص تشکیل می‌ دهد که حجم توکسین و آنزیم در آن بالا می باشد.

زهر عقرب اگر به شکل مستقیم وارد بدن شود گلبول های قرمز خون را نابود می کند. زهر عقرب به غیر از حالت سمی بودن در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار بگیرد موارد استفاده و کاربردهای گسترده‌ ای دارد.

از زهر عقرب در صنایع مختلف مانند صنعت کشاورزی صنعت داروسازی نقش بسیار گسترده‌ ای دارد و با بروز و ظهور تکنولوژی های جدید توانستند از این زهر استفاده‌ های بسیار مناسبی ببرند.

به خصوص در صنعت کشاورزی از زهر عقرب برای تهیه برخی از سموم و آفت کش ها استفاده می شود که دیگر نیاز به استفاده از سموم آفت کش های شیمیایی نیست این ماده به هیچ عنوان به خاک آسیب‌ هایی که مواد شیمیایی و سموم معمول وارد می‌ کنند را وارد نمی کند و به دلیل زیست پذیر بودن به چرخه طبیعت بر می گردد.

کاربرد این زهر در کشاورزی سبب می شود تا خاک حاصلخیز تر شده و برداشت محصولات باکیفیت بالاتر نیز رخ می دهد در صورتی که از زهر کژدم درجه یک جهت تهیه انواع موارد دارویی استفاده شود امکان دریافت نتایج بهتر وجود دارد.

بررسی بازار زهر عقرب چینی

بررسی بازار  زهر عقرب چینی زهر عقرب چینی به دلیل گونه خاصی از عقرب طرفداران زیادی در بین صنایع مختلف دارد و وجود پروتئین خاص این زهر سبب شده تا در روند تولید برخی از مصارف دارویی مورد استفاده قرار بگیرد.

با بررسی بازار زهر عقرب چینی در می یابیم که این زهر یکی از نمونه های باکیفیت موجود در بازار است و جهت تهیه آن باید از طریق مراکز وارد کننده مستقیم اقدام شود تا با پرداخت هزینه مناسب و مقرون به صرفه زهر اصل و درجه یک را تهیه کنید.

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان زهر عقرب وارداتی محسوب می شود که به شکل مستقیم و بدون واسطه این محصول را از کشورهای تولید کننده و به خصوص کشور چین تهیه و عرضه می کند.

به دلیل ارزش بالای این زهر و قیمت گران معمولاً زهر را در بسته‌ بندی‌ های بسیار کوچک قرار می‌ دهند تا همه مصرف کنندگان این محصول بتوانند در حجم مورد نیاز خود را تهیه کنند و همچنین حمل و نقل و جابجایی آن نیز راحت تر صورت بگیرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید