مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

مرکز خرید زهر عقرب سیاه پرورشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی جامع درباره زهر عقربفروشندگان عمده زهر عقرب سیاه پرورشی

خرید خوب زهر عقرب سیاه پرورشی باعث می شود که ما هزینه ای کمتر را بابت این محصول پرداخت کنیم‌. بهترین روش خرید این کالا خرید به صورت عمده از مراکزی می باشد که با تولیدی ها در ارتباط می باشند و تولیدی ها بر قیمت های عرضه شده آنها نظارت کامل دارند. سایت اینترنتی دارای این ویژگی می باشد‌ و قیمت این محصول را به صورت لحظه ای به خریداران ارائه می کند.

مرکز خرید <a href=زهر عقرب سیاه پرورشی” class=”img-responsive aligncenter”>

اطلاعاتی جامع درباره زهر عقرب

اطلاعاتی جامع درباره زهر عقرب مشخصات زهر عقرب سیاه پرورشی چیست؟ از جمله عقرب های خطرناک موجود در ایران می توان به عقرب سیاه پرورشی اشاره کرد و هر ساله شاهد گزیده شدن افراد توسط این نوع می باشیم. عقرب دوریه به عقرب حفاری نیز معروف است زیرا می تواند تا عمق 40 سانتی متر زمین را حفر کند.

گونه بالغ این عقرب عقرب طولی میان 60 تا 75 میلی متر دارد و طول گونه های بزرگسال از 10 سانتی متر نیز تجاوز می کند. بدن این عقرب با رنگ پریده و ساده به رنگ زرد و متمایل به قهوه ای کمرنگ مشاهده می شود. طرفین دم عقرب دو رویه لبه های دندانه ای شکل رویت می گردد. همچنین چنگال بسیار قوی و پهنی دارند که با نزدیک شدن به انتهای دم، از پهنای آن کاسته می شود. فعالیت این عقرب بیشتر در شب و تاریکی است ولی گاها در زمان طلوع و غروب خورشید نیز فعال می باشند.

می توان گفت ایران و عراق مأوای این بندپا است و در دیگر مناطق جهان دیده نشده است. حرکات بسیار خصمانه و نیش آماده برای حمله از جمله ویژگی های بارز این گونه عقرب به حساب می آید. عموما محل گزش دردناک به همراه تورم و قرمز شدن منطقه گزش از جانب پزشکان گزارش شده است اما بر سیستم عصبی تاثیری بر جای نمی گذارد.

فروشندگان عمده زهر عقرب سیاه پرورشی

فروشندگان عمده زهر عقرب سیاه پرورشی تولیدی ها همیشه در تلاش می باشند تا زهر عقرب درمانی را به بازار عرضه کنند که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا میزان فروش آن ها بسیار افزایش پیدا کند. خریداران برای خرید زهر عقرب خالص به نکات بسیار زیادی توجه می کنند. کالای مورد نظر خریداران باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا نیازهای آنها را برآورده کند به دلیل تقاضای بسیار زیادی که خریداران دارند و سلیقه های متفاوتی که آنها دارند تولیدکنندگان موظف می باشند با شناسایی این سلیقه‌ های متفاوت از طریق فروشندگان مرکزی برای رفع این درخواست ها محصولی با کیفیت تر و با قیمتی مناسب تر عرضه کنند.

نقش فروشندگان در عرضه زهر عقرب خالص با کیفیت بالا و با قیمت مناسب بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد خریداران باید توجه کنند که محصولی خریداری کنند که تحت نظر فروشندگان مرکزی باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید