مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

مرکز صادرات زهر عقرب سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع زهر عقرببررسی قیمت روز زهر عقرب سیاه

در مورد صادرات زهر عقرب سیاه مواردی وجود دارد که به آن ها می پردازیم. در حال حاضر پرورش عقرب در تمام جهان رایج می باشد. فروشندگان این محصول می توانند با صادرات و فروش این محصول سود خوبی بدست آورند.

تولید زهر عقرب و صادرات آن به خارج از کشور به صورت متعدد باعث می شود که نیاز خریداران این ماده برطرف شود و همچنین فروشندگان فروش خود را رونق ببخشند.شما می توانید برای خرید زهر عقرب در ابتدا زهر عقرب را به خوبی بشناسید و همچنين از مراکزی که این ماده را عرضه می کنند به خوبی اطلاع داشته باشید.

مرکز صادرات زهر عقرب سیاه

آشنایی با انواع زهر عقرب

آشنایی با انواع زهر عقرب عقرب ها دارای انواع مختلفی می باشند که زهر بعضی از آن ها کشنده است. در زیر به انواع عقرب ها و زهر آن ها اشاره می کنیم.

زهر عقرب دارای انواع مختلفی می باشد و زهر عقرب هایی که سمی هستند باعث از بین رفتن و نابودی گلبول های قرمز موجود در خون می شوند. البته در بعضی موارد زهر عقرب های کشنده باعث تورم زیاد نمی شود و فرد گزیده شده باید به پزشک مراجعه نماید.

از دیگر انواع زهر عقرب می توان به زهر عقرب جرار اشاره کرد که زهر این موجود دارای کشندگی شدیدی می باشد و انواع دیگری از زهر عقرب وجود دارد که از بقیه ی زهر عقرب ها کشنده تر می باشد که یکی از انواع زهر های کشنده ی عقرب، زهر عقرب گادیم می باشد که نام دیگر آن سکورپیوس لپتوروس است.

از انواع زهر عقرب که کشنده می باشد و در همین گروه قرار می گیرد کمپسوبوتوس ماتهیزنی است که زهر این موجود هم جزء کشنده ترین زهر هاست.

نوع دیگری از زهر عقرب وجود دارد که ضعیف می باشد زهر عقرب خالدار است که این نوع زهر همانطور که گفته شد ضعیف می باشد و فردی که این زهر داخل بدنش برود در محل گزیدگی احساس درد و سوزش خواهد داشت.

بررسی قیمت روز زهر عقرب سیاه

بررسی قیمت روز زهر عقرب سیاه زهر عقرب پرورشی دارای ارزش می باشد. برای درآمد زایی از زهر عقرب درجه یک باید تعداد زیادی عقرب را پرورش داد و نگهداری کرد.به طور میانگین قیمت جهانی زهر عقرب در حال حاضر حدود هشتاد میلیون تومان می باشد و می توان از طریق پرورش عقرب و فروختن آن در آمد زایی کرد.

قیمت زهر عقرب هم گران می باشد و این گرانی به این دلیل است که زهر عقرب مایعی ارزشمند می باشد و دلیل دیگر این گرانی آن است که کشیدن زهر عقرب کار آسانی نیست و برای زهر گیری عقرب لازم است که عقرب ها را دانه به دانه زهر کشی کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید