مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

توزیع کننده زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه پرورشیقیمت انواع زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

عقرب ادنتوبوتوس دوریه ، یکی از از خطرناک ترین عقرب ها ، معروف به عقرب حفار است . عقربی که می تواند حفره هایی به عمق ۴۰ سانتیمتر را در زمین حفر کند.این عقرب یکی از باکیفیت ترین زهرها را دارا میباشد.

توزیع کننده زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه این فرآورده را در مدل های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و امروزه خرید زهر عقرب دوریه به صورت مستقیم و آنلاین امکان پذیر است.

توزیع کننده زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

ویژگی های زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه پرورشی

ویژگی های زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه پرورشی زهر عقرب پرورشی دوریه بسیار مرغوب است و تاثیر شگفت انگیزی در درمان برخی بیماری ها دارد.از ویژگیهای این زهر این است که رنگ آن شفاف است ، بو ندارد و رقیق میباشد .به دلیل اینکه نوع مایع ان زود فاسد می شود ، تولید کننده ها ان را خشک کرده و به صورت پودر عرضه میکنند.

یک ضد سرطان قوی است ، سلول های سرطانی را شناسایی کرده و ان ها را از بین می برد به همین دلیل به تسریع روند درمان کمک می کند و همین موجب کاهش دوره درمان و پایین آمدن هزینه‌های مربوط به آن می شود.

یکی دیگر از بارز ترین موارد استفاده از این زهر برای درمان روماتیسم و درد های مفصلی است .

از دیگر موارد دارویی زهر عقرب دوریه درمان بیماری های التهاب روده ، جلوگیری از شکست پیوند سیاهرگی ، جلوگیری از شکست بای پس قلبی ، بیماری اسکلروز متعدد ، لوپوس، اسپاسم ،واریس، مالاریا و… است .

برای تولید آفت کش ها در کشاورزی نیز کاربرد دارد و چون تجزیه پذیر است باعث از بین رفتن خواص خاک نمی شود و میتوان از این فراورده به جای سموم و آفت کش های شیمیایی استفاده کرد .

قیمت انواع زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

قیمت انواع زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه یکی از مهمترین عوامل خرید زهر عقرب قیمت آن می باشد. همان طور که می دانید گرانبهاترین مایع در جهان سم یا زهر عقرب است و به دلیل فواید زیاد آن،بازار بسیار پرسودی را به خود اختصاص داده است

.در بازار داخلی زهر عقرب دوریه با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود که معمولاً قیمت‌ها وابسته به پارامترهای مختلفی است.قیمت زهر عقرب به دلیل نحوه بسته بندی، میزان بسته بندی و حمل و نقل ، کیفیت و درجه خلوص و …متفاوت می باشد. طبیعتا نوع طبیعی و اصل آن گران تر به فروش می رسد و قیمت فروش آن به صورت عمده مشمول هزینه ی کمتری می باشد.

امروزه برندهای مختلف و معتبری از توزیع کنندگان زهر عقرب دوریه در ایران فروش آن را بر عهده دارند و همین امر باعث رقابت و در نتیجه کاهش قیمت آن شده است.

اگر بخواهید این فراورده را غیرحضوری تهیه کنید دیگر متقبل هزینه های گوناگون نخواهید شد و به صرفه تر خواهد بود .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید