مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

نمایندگی عرضه زهر عقرب سیاه پرورشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرورش عقرب برای تولید زهر عقربفروش استثنایی زهر عقرب سیاه پرورشی

تولید کنندگان زهر عقرب سیاه پرورشی امروزه دست به پرورش عقرب زده اند و از این جاندار خطرناک مایع شفابخش استخراج می کنند. عقرب کوچک جزو خطرناک ترین عقرب های دنیا است. امروزه تولید زهر عقرب به یکی از تجارت های پر سود بدل گشته است و بسیاری به فکر پرورش عقرب و تولید این زهر شفا بخش هستند.

زهر عقرب یکی از گران ترین مایعات جهان است که کاربرد علمی و پزشکی دارد و شرکت های دارو سازی یکی از مشتری های پرو پا قرص این مایع کشنده اما شفا بخش هستند.

<a href=نمایندگی عرضه زهر عقرب سیاه پرورشی” class=”img-responsive aligncenter”>

پرورش عقرب برای تولید زهر عقرب

پرورش عقرب برای تولید زهر عقرب فرایند تولید تولید زهر عقرب دم سیاه فرایند پیچیده ای است و نیاز به زمان دارد. زهر عقرب از خطرناک ترین و کشنده ترین زهر های دنیا است در نتیجه تولید این زهر نیازمند زمان و وقت کافی می باشد و همچنین بسیار پر خطر است. برای تولید زهر عقرب ابتدا باید کار پرورش عقرب دست زد که این خود فرایند پیچیده وطولانی وهزینه بری است.پرورش عقرب تجارتی نوپا ولی در عین حال پر سود است.

فصل خرید عقرب برای پرورش و زهر گیری از اوایل مه ماه تا اواخر فروردین است که پرورش دهندگان عقرب این موجودات را خریداری می کنند و با استفاده از شوک الکتریکی زهر این عقرب ها را می گیرند.

سمی که از عقرب ها گرفته می شود مانند مایعی شیری رنگ است که بعدها طی فرایندی آنها را خشک می کنند و در اختیار شرکت های داروسازی قرار می دهند ، و از آنه برای تولید دارو و آنتی ژن ها استفاده می شود. برای تولید ۲۵ گرم زهر خشک شده عقرب باید سم بش از ۱۰۰ هزار عقرب را بگیرند.

فروش استثنایی زهر عقرب سیاه پرورشی

فروش استثنایی زهر عقرب سیاه پرورشی فروشگاه عرضه زهر عقرب خالص در ایران وجود دارد و این زهر ها را در اختیار افراد و شرکت ها قرار می دهد. تولید زهر انواع عقرب ها از جمله عقرب کوچک در ایران از سوی شرکت های تولیدکننده معتبر و بزرگ انجام می شود. و این شرکت ها زهر های به دست آمده از عقرب ها را علاوه بر صادرات به کشورهای زیادی از جمله کشور های اروپایی در خود کشور نیز به فروش می رسانند. این روزها به دلیل فروش و تهیه بیشتر شرکت ها از این زهرها تولیدات و صادرات آن نیز بیشتر می باشد.

امروزه تولید کنندگان زهر عقرب کوچک علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای زهر عقرب داخل، صادرات این زهر ها را نیز با جدیت دنبال می‌کنند و به دنبال ارتقاء و بالا بردن جایگاه خود در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهان هستند و سعی دارند از اعتبار و نام زهر عقرب کوچک ایرانی در خارج از مرزها دفاع کنند.

به دلیل پر سود بودت این تجارات ممکن است عده ای دست به ساخت زهر عقرب تقلبی کنند که برای جلوگیری از این پیشامد این محصول را از شرکت ها و تولید کنندگان معتبر خریداری کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید