مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

بررسی قیمت زهر شفاف عقرب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات زهر شفاف عقربخرید آسان انواع زهر شفاف عقرب ایرانی

بررسی قیمت زهر شفاف عقرب به صورت عمده توسط افرادی که خریدار این محصول در تعداد بالایی هستند انجام می شود. عوامل متعددی بر قیمت انواع زهر شفاف عقرب تاثیرگذار بوده که در میان آنها می توان به میزان کیفیت زهر عقرب، برند تولید کننده زهر عقرب شفاف، درصد خلوص آن، نوع عقربی که زهر از آن گرفته شده است اشاره نمود.

بررسی قیمت زهر شفاف عقرب

مشخصات زهر شفاف عقرب

مشخصات زهر شفاف عقرب زهر شفاف عقرب محصولی بوده که از عقرب با استفاده از روش های مخصوص بدست می آید. شفاف بودن زهر عقرب در واقع نشان دهنده تازه بودن آن است. این فرآورده عقرب دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد و از آن برای ساخت بسیاری از داروهای مختلف برای درمان بیماری ها، سموم کشاورزی، کودهای کشاورزی و… استفاده می شود.

سم عقرب به صورت رایج مایع می باشد اما این احتمال وجود دارد که اشکال دیگری از آن همچون زهر عقرب پودر شده نیز در بازار عرضه شود. از لحاظ میزان سطح ph سم عقرب خنثی بوده و یا کمی دارای خاصیت قلیایی است. درون زهر عقرب ترکیبات و عناصر متعددی وجود داشته که علت اصلی کاربرد بسیار زیادی آن نیز وجود همین ترکیبات می باشد.

ساختار اصلی تشکیل دهنده این زهر پروتئینی بوده و درون آن عناصر مختلفی همچون کربن، گوگرد، هیدروژن و..‌‌‌‌. موجود می باشد. این محصول در صورت تازه بودن رنگ آن شفاف است. انواع گوناگون زهر عقرب شفاف شامل زهر عقرب پرورشی، زهر عقرب ایرانی و… موجود بوده که هر کدام از آنها از نظر خواص و مشخصات کمی با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید آسان انواع زهر شفاف عقرب ایرانی

خرید آسان انواع زهر شفاف عقرب ایرانی ایران یکی از مراکز اصلی و قطب های تولید کننده زهره عقرب با کیفیت و درجه یک در جهان محسوب می شود. شرکت های تولید کننده این محصول پس از تولید انواع زهر عقرب و بسته بندی آنها با استفاده از روش های درست آنها را روانه بازار جهانی می نماید.

خرید آسان انواع زهر شفاف عقرب ایرانی از طریق دو روش به سادگی امکان پذیر است. اولین روش استفاده از فروشگاه های معتبر اینترنتی که انواع زهر عقرب تولید توسط شرکت های ایرانی را ارائه می دهد. این روش برای خریداران عمده داخلی و خارجی انواع زهر ایرانی امکان پذیر می باشد. روش دیگر برای خرید آسان تماس با کارشناسان فروش زهر عقرب و سفارش محصول از طریق آنها می باشد.

اگر خریدار عمده انواع زهر ایرانی هستید و می خواهید خریدتان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تضمینی انجام دهید فروشگاه ما گزینه مناسبی برایتان است. در این فروشگاه انواع زهرهای عقرب درجه یک ایرانی برای فروش انتخاب شده و با قیمت بسیار مناسبی به خریداران عرضه می شود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید